Vanaf wanneer in buggy maclaren sport.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloemetje1985, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Hallo allemaal,

Onze dochter is bijna 5 maanden.
    Ik heb van de oudste een maclaren sports buggy.
    Ik vroeg me af vanaf wanneer ze hier in zou mogen.
    Als we met de auto weg gaan hebben we erg weinig ruimte voor de kinderwagen dus buggy zou veel makkelijker zijn, maar, ik weet niet goed vanaf wanneer ze er in mag.
    Heb een koelstra duo buggy, daarin kan ze helemaal plat, maar in deze buggy kan die stand net niet.

Ben dus benieuwd wanneer jullie kids in die buggy gingen, hij kan wel in slaapstand, maar net niet helemaal plat.

Groetjes.

2. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Heey, ik ben ook benieuwd naar het antwoord, dus lees even mee!

Bij mij gaat het niet om ruimte, maar mevrouw is niet meer tevreden als ze in de bak ligt. Tijdens winkelen wil ze beslist meekijken etc.. Ik heb een bugaboo, dus weet niet of die buggy veel verschilt.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter ging pas met 10 maanden af en toe in de buggy, ik vond haar niet goed zitten in de buggy (koelstra)

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Hier met 5 maand omdat we op vakantie gingen. Zoon zat er heel goed in maar was al bijna 8 kilo. Jammer alleen dat hij niet helemaal plat kan en daarom heb ik er een zapp extra bijgekocht voor de 2e.

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn dochtertje van 2,5 maand ligt al in de maclaren,maar dat is wel de maclaren xt techno met babynestje,dus geschikt vanaf de geboorte,voor lange afstanden gebruik ik de wandelwagen,maar voor korte stukjes of met boodschappen doen de buggy mee in de auto en ligt ze dan een half uurtje in,met haar babynestje.

de Maclaren quest sport word pas aangeraden vanaf 6 maanden,daarom heb ik dus de xt techno gekozen omdat die wel vanaf de geboorte is.

6. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Dank jullie voor de reacties.
    Ik heb de maxi cosi mura, maar moet eerlijk zeggen, mijn oudste zakte daarin steeds onderuit als ze wat rechter mocht gaan zitten, die zat daarin op dr rug, die ga ik dus wss niet veel gebruiken voor dr, nu gebruik ik vaak autostoel op het onderstel als ik ga lopen. T gaat vooral om korte stukjes, want voor lange stukken gaan ze samen in de duo wagen omdat de oudste van drie heel lang lopen of snel mee moeten lopen nog niet red.

Ik wacht nog paar weken, over twee weken gaan we weekend weg, dan is ze 5,5 maand, voor kortere stukjes moet dat wel kunnen dan, eigenlijk ligt ze dan in zelfde stand dan in de wipstoel, moet toch wel kunnen lijkt me.
    We proberen het gewoon uit, en zien hoe het gaat.

Groetjes.

Deel Deze Pagina