Ik zag pas laatst het betreffende stukje op Jensen, en ik moest gewoon echt lachen om de dommigheid. Nou weet ik dat er in Nederland ook commotie om die belspellen is, maar wij hebben bij lijn 4, afgelopen juli 10.000 euro gewonnen en de dag erna stond het op onze rekening. Dus ik moet eerlijk zeggen dat ik niet de indruk heb dat het hier in NL oneerlijk gaat.
Ik heb ooit 1000 euro gewonnen en na enkele weken had ik het op mijn rekening staan....dus ja ik vind ze wel erg irri maar oneerlijk?
tuurlijk gaat het er oneerlijk aan toe! Ze hebben het zelf ook toegegeven, en eens in de zoveel tijd maken ze ook fouten. Laatst in de wereld draait door ook, lieten ze het stukje zien dat je bij zo'n belspel een doos moest openmaken, maar hij pakte de prijs er onhandig uit en je kon zo zien dat er meerdere kaarten met verschillende prijzen inzitten.! En natuurlijk gaat er af en toe ook een prijs uit, maar ze verdienen er geweldig mee!
Dat oneerlijke gaat volgens mij vooral over dat ze zeggen dat er niemand belt. En dat je nu moet bellen omdat je dan nog de enige bent. En als je dan belt, dan is die lijn overbezet en moet je 10e beller zijn en dan nog uit de 10e bellers wordt geloot... Dat ze overmaken als je gewonnen hebt, dat geloof ik wel. Alleen dat geroep dat er niemand weet wat het antwoord is terwijl de vraag is: Vul de ontbrekende letter in: Bro.d Daar gaan ze nu wat aan doen geloof ik. En ze moeten duidelijker zeggen dat t een jackpot is.
of dat die bekende nederlander bijna altijd marco borsato is. hahahaha, sorry, moest ik ineens aan denken...
zo zou mn moeder ook een keer een leuk bedrag gewonnen hebben, maar niets gehad! zij gebeld en wat denk je... het was een foutje! nou ze mocht dan wel meedoen in z'on stom puzzeltijd programma... heeft ze dus niet gedaan!
Je moet s voor de lol in de middag zappen op tv Alleen maar irritante belspellen Ik doe dr niet aan mee want ik vind het geldklopperij en ze zeggen maar wat... Hoor dr weinig positiefs over.
Dat het oplichting is was mij al heel lang duidelijk. Ik zit wel eens met verbazing te kijken hoe ze drie kwartier met een puzzeltje kunnen voll*llen. Gina
wat ook zo irritant is. Dat het tussen de programma's door ook van die belspellen tussen zitten. Bijv. bij de Formule 1 of dr Phil. Heel errug irritant.
haha heb ff zitten kijken op you tube naar al die oplichterij! het is niet te geloven! eerlijk waar! ben blij dat het nu in de media komt en dan hoop ik dat het eens een keer opgehouden is met dat belspel gedoe. Verschrikkelijk irri! idd als het tussen de programma's komt en het duurt niet 1 minuut nee cker 7 minuten.. maar eerlijk waar die belgen kunnen er wat van hoor met dat oplichten.. en het is hetzelfde als in nl dus die zijn net zo slecht... kijk maar op youtube!
zoooooo...... ben nu toch echt een uur zoet geweest op youtube! haha dacht dat nederlandse belspelletjes erg waren maar die vlamingen kunnen er echt wat van! dat is gewoon niet voor te stellen, ik snap niet dat die mensen nog over straat durven! ze belazeren echt alles en iedereen en nog niet goed ook lol ongelooflijk! youtube is idd echt aan te raden, je lacht je suf!
ik bel er soms ook naar toe die van rtl4 heb altijd zoiets van je zal maar net winnen hmpff hahhaa maar goed af en toe en nooit vaker dan 3 keer als ik dan niet geselecteerd ben hou ik op ik heb altijd het gevoel dat je hier wel sneller iets kan winnen dan met de staatsloterij of zo
Ik vind het zwaar irritant. En waar die die presentators vandaan halen, wat kunnen die irritant lullen zeg
Haha, wat zullen die mensen over praten op een verjaardag, of zullen ze zich daar niet meer laten zien. Lijkt me niet iets om over op te scheppen iig. Ik zou de straat niet meer op durven.
10.000 euro!?? Denk dat ik niet meer zeur als m'n vriend ernaar toe belt! haha Super bedrag zeg meid. Ik geloof er nooit zo in en hij belt regelmatig (telefoon van de zaak ) en ik heb dan altijd zoiets van..wat een onzin! Maar het kan dus wel!
Hoi Mirre, Ik geloofde er ook nooit in hoor, en kon ook niemand die er ooit wat had gewonnen. Maar in Juli belde mijn vriend er naar toe, heeft 10x gebeld waarvan 4x 10de beller en toen is hij teruggebeld. Dus het heeft 6 euro aan belkosten gekost en de rest winst natuurlijk. Het is wel zo dat er nog 29% kansspel belasting vanaf is gehaald, dus uiteindelijk bleeft er 7100 euro over. Was ook erg welkom en uiteraard hebben we een superzomer gehad. Dus het is het proberen waard hoor. Groetjes, Elvira
Juist! nooit geschoten , altijd mis! De antwoorden zijn het probleem niet hahaha Super toch dat jullie zo genoten hebben ervan en ach die belasting dat hou je toch hier in dat gekke land
ik heb een keertje 45o euro gewonnen! dat is wel lekker hoor! vlak voor de kerst hadden we dat toen binnen, en we zaten toen ook al wel krap bij kas, dus dat komt dan mooi uit. bij mij was er ongeveer denk ik zo'n 14 euro ofzo iets afgegaan aan belasting. maar ja, je krijgt de rest zo maar. en ik heb maar heel toevallig, 1x gebeld en gelijk 10de beller. Super TOEVAL! maar ik bel nu niet meer. idd oplichting hoor. xxx Swiggy