heb als ik in bed lig om de zoveel tijd van die buikpijn aanvallen aan de rechterkan onderin wat zou dit zijn ik lag vanacht ook weer twee keer te rollen in bed, ben na de hand maar even gaan zitten
Kyra, Ik had het gisteren op mijn werk. Van het één op het andere moment echt mega-krampen. Leek wel een aanval. Ik dacht echt; nu gaat het mis vandaag. Hele erge mentruatie-pijnen. Is dat wat je bedoelt? Ik raakte gisteren helemaal in paniek. Het heeft totdat ik naar bed ging "doorgezeurd". Maar ik ga zo gelukkig naar de verloskundige (intake-gesprek) en zal het daar zeker voorleggen. Ik word er erg onzeker van! Mijn huisarts heeft me een paar weken geleden gerustgesteld en verteld dat die ongi-achtige pijnen een goed teken zijn, het vruchtje zit dan op de goede plek en je baarmoeder is aan het groeien. Maar gisteren had ik het ook zo erg, dat ik het toch weer wil laten checken. Ik hou je wel even op de hoogte wat de vk daar over zegt....
Heel herkenbaar die steken. Die heb ik ook. Twee nachten geleden heel erg.. ook ik had het gevoel dat het mis zou zijn. Tja het blijft natuurlijk gewoon afwachten, het is ook nog zo pril (nog maar 4 weken). Verder overdag inderdaad veel zeurende buikpijn, maar gelukkig niet meer heftig. Ik moet zeggen dat het wel anders voelt dan de ongesteldheidspijn, scherper en meer onderin (trekt wel door naar mijn onderrug ook). Ik zal nog even moeten wachten op mijn bezoek aan de VK, dus ik ben benieuwd naar jouw verhaal Kari. Ik hoop voor ons in elk geval dat het een positief teken is
hoi kari nou ik ben benieuwd wat de vk zegd ik zelf moet de 19e voor de eerste keer overdag gaat het gewoon maar zodra ik ga liggen of niks meer doe ben ik de pinuut ik hoop snel je antw te lezen succes dikke knuf
He Kyra, Nou mijn huisarts stelde me meer op mijn gemak een paar weken geleden! Mijn vk zei vanmorgen dat de symptomen van een miskraam verdacht veel lijken op die van het groeien van de baarmoeder. Ze kon er dus niks over zeggen, alleen maar dat ik af moest wachten en gewoon de dingen moet blijven doen die ik normaal ook doe. Jeetje, ik kan over 2 weken pas voor een echo. Ik moet wel zeggen dat de krampen wel iets minder zijn, gelukkig..... Kyra, misschien kun jij het de 19e vragen aan je vk?
Hallo! Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook vreselijke buikpijn. Ik heb niet zo gauw pijn maar dit is echt heftig. Iedere nacht wordt ik minstens een keer wakker met vreselijke krampen, bij mij zijn het meer mijn darmen, alsof er lucht in zit. Dan kan ik haast niet praten zo'n zeer doet het. Dit heb ik nu al bijna 3 weken en verder geen bloedverlies ofzo. Dus misschien hoort het er gewoon bij. Aan het eind van de dag heb ik het ook vreselijk, loop ik helemaal krom. TIP: warme kruik helpt echt heel goed en een beschuitje eten 's nachts en zorg dat je vaak kleine beetjes eet. Pippin
ik heb het ook, die buikpijn, vooral sochtends als ik wakker word en nodig moet plassen, dan is de pijn het meest..
Heb hetzelfde, al tijdens het moment dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden tot nu: de hele dag door buikpijn. Probeer het te verhelpen met venkelthee/kamilliethee maar dat helpt helaas niet. heb op 6 april 1e afspraak (intake gesprek) bij VK, zal het dan ook zeker vragen en het antwoord dan ook hier posten.