sinds een paar weken is het over met de bv. Ik heb er helemaal vrede mee, ik had wel door willen gaan tot exact 2 jaar, maar de kans was toch klein dat mijn zoontje precies op zijn verjaardag wilde stoppen Maar nu zit ik met het volgende.. sinds het over is merk ik bij mezelf ineens een enorme verandering... Ik voel me ineens supersexy en mijn libido is ineens vele malen hoger; Ik heb grote behoefte om me op te tutten, sexy kleding aan te doen en.. nou ja, jullie snappen het wel Tijdens de borstvoedingsperiode heb ik het helemaal niet zo ervaren, dat ik mijn borsten weer voor me zelf wilde hebben, of dat ik weer een sexy vrouw wou zijn ipv alleen maar mama.. ik had nooit last van die gevoelens. Maar nu het klaar is met de bv lijkt het net of alles van de afgelopen 2 jaar er toch uit moet op de een of andere manier... Zijn er meer ex-langvoedsters die dit herkennen?
hahaha, hier nog druk aan het borstvoeden, dus ik kan er nog niet over meepraten, maar ik vond het wel heel opvallend dat ik het een paar maanden geleden ineens heel nodig vond om nieuwe lingerie te kopen en mn teennagels te gaan lakken ... en 2 weken later werd ik voor het eerst weer ongesteld, hmmm, ook niet toevallig Die borstvoedingshormonen zijn linke shit En waarom is de bv touwens over? Was het op, of wilde je zoontje niet meer drinken?
Haha, nouja lekker van genieten zou ik zeggen je man vind het ook vast niet erg . Hier zijn we ook zo goed als gestopt, sinds terugkomst van onze vakantie 11 juli heeft ze nog maar 1x gedronken dus ik beschouw het als dat we gestopt zijn. Maar ik merk eigenlijk totaal geen verschil, misschien moet het nog komen haha maar nee echt niet herkenbaar dus hier . Liefs Hanneke.
Ik ben dan geen langvoedster, maar ik merkte het verschil niet na het stoppen met de BV. Mijn lichaam is nog steeds in "moeder-mode" ipv "vrouw-mode"
Ohjee... dan moet mijn man nog even geduld hebben... hihihi! Hier is mijn libido echt tot onder het nulpunt gezakt en ik vroeg me af of en wanneer dat weer goedkomt... Maar als dat pas is als ik ben gestopt met bv dan kan dat nog wel even duren aangezien ik ook van plan ben zo lang mogelijk te voeden!
@fafa hij wou zelf niet meer drinken. Dwz ik heb hem de laatste maanden alleen nog maar aangelegd als hij er echt om vroeg "mama borstje drinken!" en anders niet meer, omdat ik met 2 jaar wilde stoppen. Maar hij heeft er de laatste weken zelf niet meer om gevraagd.. Maar als je 2 weken van tevoren lingerie wou kopen kwam dat natuurlijk door je eisprong.. heb ik ook altijd last van rond mijn eisprong dat ik me dan nog extra sexy wil voelen Ik werd zelf 6 weken na de bevalling weer ongesteld, dus aan die eisprong kan het bij mij niet liggen.