Is dit normaal?

Discussion in 'Zwangerschap' started by berdien87, Sep 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. berdien87

berdien87 Lid

Jul 21, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben morgen 8 weken zwanger, 9de zwangerschapsweek en sinds vrijdag heb ik wat last van buikpijn. Soort menstruatie buikpijn. Ook heb ik klein beetje bruin verlies en vrijdag avond had ik een donkerbruin kloetje verloren. Ik werd hier meteen bang van en dacht aan het ergste. Ik heb gelezen dat dit heel normaal is en veel vrouwen dit hebben. Ook dat de buikpijn heel normaal is. Gisteren had ik last aan de rechterkant als ik er wat op drukte en vandaag is het links. Ook met hoesten voel ik het. Zijn dit mijn banden en baarmoeder die flink bezig zijn? En is dit inderdaad volkomen normaal? Ik heb geen bloedverlies. Sommige vrouwen zeggen dat het komt omdat je normaal nu op je menstruatie zit. Dat zal in mijn geval kloppen, morgen was dan de nod. Zal dit ermee te maken kunnen hebben? Ik heb dinsdag eerste echo en intake maar zit zo in onzekerheid. Ik hoop dat jullie mij beetje kunnen gerust stellen. Ik probeer ook steeds te denken dat het gewoon goed zit en dat het er gewoon bij hoort.. maar die buikpijn is zo vervelend. :(

2. dolfina22

dolfina22 Actief lid

Dec 8, 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    ik heb die buikpijn ook erg veel gehad en nu nog volgens mij is het gewoon de banden die aan het oprekken zijn dat is erg vervelend maar wel een goed teken dat je baarmoeder aan het groeien is ;)

3. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

Jun 5, 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je onzeker bent. Ik heb zelf met 7 weken bloedverlies gehad en ben toen naar de gyn geweest en heb het hartje zien kloppen. Je zou tot dinsdag kunnen afwachten want het lijkt onschuldig maar als je echt in de stress zit dan zou ik gewoon de vk of gyn bellen. Zij kunnen je dan gerust stellen en als ze het nodig vinden toch eerder een echo maken.

4. berdien87

berdien87 Lid

Jul 21, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Ik hoop dat het onschuldig is. Voel me er wel belabberd door. Niet veel energie en ben erg moe. Vandaag lekker luieren op de bank. Hoop zo dat het morgen stukken minder is. Ik heb het nu alleen nog met afvegen en niet meer dat het ook in mijn ondergoed zit. Het wordt minder gelukkig. Maar elke keer als je het ziet op je wc papiertje.. is niet fijn.

Share This Page