Hebben jullie dat ook al??? De meeste mensen vrolijk, allemaal lichtjes in huis, kaarsjes aan, kerstboompje, gezellige liedjes op de radio enz... Ja ik heb er al zin in!!! En natuurlijk ook: Hoor vaak dat de laatste loodjes zo langzaam gaan, dus ik ben best blij met de decembermaand voor ik moet bevallen. Lekker het huis helemaal klaar en knus maken voor de kleine komt!
ik ben dan niet in december uitgerekend maar heb wel zin in de kerst.. wil het liefs nu al de kerstboom spullen allemaal bij elkaar zoeken en al klaar gaan zetten als ik de kerstpullen wil optuigen en versieren....maar dat doe ik nog even niet... Vorige jaar had ik totaal geen zin in de kerst of in december eigelijk waarom weet ik nog steeds niet maar wou het leifs dat die maand ff niet bestond... maar nu kan ik niet wachten...tot sinterklaas is geweest en tot ik de kerstboom kan opzetten....
Jij zit heerlijk straks met je 2 kleine mannen bij de boom! Dat moet ook een geweldige gedachte zijn. Succes met de laatste loodjes meis!
Ja ik ook!!! Ben half november uitgerekend, en ga er vanuit dat ik dus in december weer lekker te pas ben, en dan lekker met zn drietjes genieten van die gezelligheid, zie het helemaal voor me!!
Jaaaaaa ik ook!! Vooral nu het weer alweer wat kouder wordt krijg ik ook echt het gevoel dat het allemaal heel snel gaat!
Ik kijk er zo naar uit maar ook omdat ik midden november uitgerekend ben en dit onze eerste kerst met z'n 3-en zal zijn. Vorig jaar kreeg ik in november te horen dat ons kindje niet meer leefde en nu in november uitgerekend!!!! Ik heb er zo'n zin in!!!
Ik ben precies tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend, en heb er ook echt zin in. Of hoogzwanger de kerstdagen door en me lekker door iedereen laten verwennen, of de kerstdagen door met onze nieuwste aanwinst. Moet alleen nog kijken wat ik doe met de versieringen, iig wel een boom, want dat vindt onze zoon prachtig, maar voor de rest zullen we het wat rustiger houden denk ik. Ook geen drukke plannen voor deze feestdagen en ook niet voor oud en nieuw. Het laatste doen we wel zoals altijd met onze beste vrienden, maar dan bij ons thuis, zodat de baby (ik ga er vanuit dat die er dan wel is) lekker op zijn eigen plekje is en voor mij ook wel zo prettig aangezien ik dan nog niet al te lang geleden bevallen ben. Iig heel veel zin in. Het is toch ook gewoon gezellig, eerder donker, er hangt toch een andere, heerlijke sfeer, al die lampjes. Kom maar op!
Ik heb er ook zin in !! , kaarsjes lichtjes !! Gezelligheid En dan is mn kleintje er ook al een maandje ongeveer
Ik heb er ook ontzettend zin in, vooral omdat dit de eerste december met zn drietjes gaat zijn Heb al 5dec. kadootjes gekocht (vieren we met de familie van mn vriend uitgebreid dus ook voor onze kleine moet er wat in zitten) en ook zit ik al een beetje rond te kijken naar leuke kerstkleertjes voor onze kleine man haha En idd het hele sfeertje in de stad, in huis, de gezellige knusse tijd, heerlijk!
Pff eer het kerst is ben ik het beu! Voor mijn werk ben ik nu al volledig in kerstsfeer inclusief slingers bomen glitters ballen en lichtjes. Werk bij het groenste warenhuis van nl en daar staat de boel staat mooi op zijn kop . Groetjes paula Enne heb er best zin in hoor eerste keer met zijn drietjes
Jaa dan is ons 3e wonder er ook.. een betere kerst dan vorig jaar.. toen zat ik zonder buik en zonder onze dochter*. Dit jaar dan ook, maar wel met een ander babytje.
uggh nee !!! Ben uitgerekend 1 december maar dat koudheid al maakt mij gewoon puur chagi! Denk steed wie gaat nou in de koudheid bevallen?! IK!! dit is mijn 2e bevalling in koudheid Het enigste wat ik leuk vind in december tijden is dat producten in winkels heel ergg goedkoop worden hahaha
ik ook hoor, wel jammer dat onze kleintjes net na de feestdagen komen...de vorige keer een klein humpje van 6 weken onder de kerstboom was wel heel bijzonder.
Jaa!! Dan komt mijn moeder aar Nederland sinds lange tijd.. Eindelijk weer samen met die leuke dagen. Dan kan ze m'n dikke buik zien en kunnen we lekker Hema-shoppen! Ook de verlichting vind ik prachtig en de extra koopdagen.. Lekker vroeg donker! Hmmmm
Ik ben ook echt helemaal geen december fan, maar nu ik zwanger ben giert het door mn lijf! Gezelligheid!! Lekker binnen zitten met warme choco en een pak sneeuw buiten! Ik heb een vreselijke aanval van alles schoonmaken gekregen haha en dan lekker alles knus maken!
heerlijk! Heb er ontzettend zin in! Mooie kerstboom, overal kaarsjes en gezellige lichtjes. vroeg donker, koud buiten... lekkere pantoffels aan. En dat is mijn laatste werkmaand voor ik van mijn verlof ga genieten. Sneeuw lijkt me wel eng met die dikke buik straks.
oh, lekker ja. Ben pas uitgerekend in februari, maar ik kan hopelijk lekker vakantie nemen voor de kerst. Dat is voor het eerst in jaren, en ik ga lekker kneuteren als het effe kan.