Beste allemaal, Even een vraag, ik heb 24 aug tot ons verdriet met 6,5 week een klassieke miskraam gehad. Toen het bloeden gestopt is (3dgn later) (inwendige echo gehad, alles leeg en schoon) zijn mijn man en ik weer gaan klussen. Gezien de miskraam wist ik niet wanneer mn ovulatie zou zijn dus om de dag klussen.. Ik weet dus ook niet wanneer ik ongesteld moet worden. Vanmiddag (18 sept een test gedaan, licht positief (maar geen zoekplaatje). Zou het zo zijn? Of zit er nog hcg in mn urine van de vorige keer? Ik wil zo graag blij zijn.. Alvast bedankt voor de reactie!
Hoi, Het zou heel goed kunnen dat je weer zwanger bent. Hcg kan wat langer aanwezig zijn, maar dit is wel heel lang. Test over een week anders nog een keer. Laat het me maar weten! Groet Evelien
Ga ik doen! En ik laat het zeker weten! En bedankt voor je snelle reactie, durf nu al iets blijer te zijn.. Spannend.. Groetjes M
Hoi Evelien, Net weer een test gedaan.. Het zwanger streepje was zelfs veel dikker als het normale streepje! Ik ben zwanger!!! Ontzettend bedankt voor je voorgaande antwoord en nu maar heel hard duimen dat het goed gaat! Groetjes M