Hey dames, Ik en mijn partner zitten nu in onze tweede ronde. Op 18 december is mijn spiraal verwijderd omdat ik ervoor drie maanden non stop ongesteld bleef. Vanaf 18 december tot 1 januari niet gebloed, 1 tot en met 3 januari wat oud bloed verloren (denk dat dit de eerste menstruatie was). Toen kwam ronde 1, 16,17,18 januari rekbaar slijm gehad en na vermoedelijk de 19 mijn ei sprong. Op 8 februari was het niet raak in onze eerste ronde. Al een week voor mijn NOD had ik erg last van mijn borsten. Ik had allemaal kwaaltjes, leuk als je lichaam je voor de gek houd Ik dacht begin deze periode met tempen en met ovutesten. Nou tot nu toe nog geen positieve ovutest, wel ineens een hoge temp en ff geeft dan ook aan dat mijn ei op 23 februari was. Nu heb ik vanaf 6 dagen na mijn ei het gevoel of er van alles gebeurd in mijn lijf. Ben na een uur na wakker worden al weer doodmoe, heel de dag een misselijk gevoel. Gisteren zelfs het gevoel dat ik moest overgeven gelukkig kon ik het nog net tegen houden. Ook heb ik het idee dat mn borsten wat gespannender zijn en mijn buik opgezet (dit volgens mijn vriend ook). Vind het zo lastig om te wachten met testen. Iemand die al zo vroeg positief testen, of iemand die me wat handvaten kan geven dat het wachten minder lang wordt hihi. Dankjewel voor het lezen.
Ik had vermoedelijk 23 februari mijn eisprong. Dat denk ik door de afscheiding die in eens veranderde... Ik heb vanmorgen getest en vanavond iets duidelijker.. Heel wazig roze. het is te vaag om op de foto te krijgen. Ik geen juist nergens last van ook geen menstruatie krampen, wat ik vorige week wel erg had. Heel weinig afscheiding heb ik nu en werk een opgezette buik, naar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Spannend hé? Ik zal voor je duimen. Wanner ben jij van plan om te gaan testen???
hoi, je kan zeker al van alles voelen in je buik. ik heb vermoedelijk op 8 januari een eisprong gehad. in die week heb ik de hele week menstruatiekrampen gehad. ik heb op 7 dpo positief getest. ik dacht zelf dat ik op 3 januari een ei had gehad en dacht dus dat ik op 12 dpo positief testte. maar de echo geeft wat anders aan succes!