Is dit normaal??

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Summer1987, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Geweldig meid dat je het hartje heb gehoord
    Ja kan idd de hormonen wezen maar als je relatie al niet stabiel was
    Kan het ook dat wezen

Ik kan je maar 1 tip geven en dat is ga op je gevoel af en straks als je kindje er is dan is het zeker belangrrijk de 3 r in acht te nemen
    Rust,reinheid en regelmaat als ik me niet vergis
    Zowel Voor jezelf als voor je kindje is het belangrijk een stabiel leven te hebben

2. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Hallo dames,
    Gisteravond had ik ook een bericht getypt maar dit was op mn telefoon..was ineens weer alles weg :x dus doe ik nu nog maar een poging..

Angels ik krijg de indruk dat hij je niet echt serieus neemt..of lijkt dat maar zo?
    Als ik dat zo hoor van in de gang staan te lachen, als hij net doet alsof hij weggaat..dat is toch niet lollig in die situatie.

BibiQ fijn dat je zo'n mooie echo had :D.
    Hoe vond hij het dan verder, die echo?? Ik zou toch nog eens proberen aan te kaarten hoe je je voelt enzo..op n moment dat jullie geen ruzie hebben.
    Misschien kan je dan zn reactie beter peilen..misschien kijkt hij er wel andes tegenaan nu hij t hartje ook heeft gezien??

Hier gaat het gelukkig nog steeds goed..hij belt me overdag wel eens om te vragen hoe het gaat enzo..en dat alleen al vind ik heel lief, want normaal belt ie niet als hij aan het werk is, alleen als het echt dringend is.
    En hij besteed nu ook aandacht aan t buikje, niet elke dag ofzo maar toont wel interesse door te vragen of de baby wakker is.
    En buiten dat helpt hij me ook een heel stuk meer met het huishouden. Ik heb van mijn kant laten zien dat ik ook niet ineens alles uit handen laat vallen..
    Vaak als ik nu iets wil gaan doen dan zegt ie: Laat maar ik doe het wel even.
    Een verschil van dag en nacht, volgens mij is het kwartje gevallen..;)
    Ik hoop dat het bij jullie ook nog allemaal goed komt!!
    Maar goed als de relatie al niet stabiel was......goed over nadenken!

3. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Hoi summer
    Ja voelde me op dat moment ook aardig in de zeik gezet
    Maar tij is gekeerd!!
    Hij heeft het kwartje duidelijk laten vallen
    En heeft zelfs lopen brainstormen over een naam
    Die overigens wel erg mooi is
    Betrekt zich meer erbij
    En kunnen over veel meer dingen praten
    T heeft toch wel gewerkt dat ik niet zo wou blijven zitten
    Maar samen overal van wil genieten
    Voel me ook wel een stuk lekkerder in me vel
    Nu hij izch toch ook meer inzet en niet van die idioterie heeft

4. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Dames wat ontzettend fijn dat de jullie mannen bijgedraaid zijn. De mijne niet!
    We wonen niet samen dus hij bekijk t maar lekker ff!
    Heb ik tenminste rust en kan ik proberen weer van mn zwangerschap te genieten hoewel die kwaaltjes het er niet makkelijker op maken hihi!

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Meiden volg je gevoel!
    Mijne was ook zo'n zak, we woonden ver uit elkaar.
    Meneer had bijna nooit zin om naar mij te komen.
    2 echo's gemist, bij 20wekenecho was hij er wel.
    Constant ruzie en gedoe.
    Toch met 26 weken verhuisd naar hem voor ons kind.
    Dit was een regelrechte ramp! Waren heus goede weken bij hoor!
    Maar mennn wat voelde ik me soms eenzaam
    Mn gevoel zei eigenlijk al dat k niet moest gaan.
    Ik had werk ik had een huis... Familie en vrienden in de buurt
    Na de bevalling ging t mis, jaloers op de kleine, geen vertrouwen in mij.
    Nu zwerf ik tussen 2 huizen, geen inkomen, emotioneel compleet ingestort, slopende trajecten bij LDH en maatsch werk. Miss ook nog opvang!
    Geloof me, deze situatie wens k niemand toe.
    Had alles en hij heeft me alles afgenomen.

6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Jeetje monc wat een verhaal! Ik hoop dat snel alles weer lekker loopt voor jou en je kleine!

Bedankt voor je verhaal ik zal het zker onthouden in mn beslissing voor wel of niet verhuizen.

7. Ballie

Ballie Niet meer actief

Hey meiden,

Goh wat klinkt dit bekend. Ik ben dan nog niet zwanger, maar ik zit voor de rest on dezelfde situatie en ik vind het heel lastig om te besluiten of dit dan de man is om verder mee te gaan en een kindje mee te krijgen terwijl ik dit zo graag wil.

Ik doe alles in het huishouden, kook, doe de boodschappen, maak z'n ontbijt en lunch, breng hem drinken, hij klaagt de hele dag (verkeerde beleg, waarom is er geen cola meer...) en hij laat alles achter zich slingeren. Het gewoon laten liggen tot hij zelf doorheeft hoe vervelend het is werkt ook niet, toen hij nog op zichzelf woonde was zijn appartement zo vies en rommelig dat de huisbaas heeft gedreigd een schoonmaakbedrijf in te huren als hij niet op zou ruimen.

Het vreemde is dat ik normaal gesproken totaal geen persoon ben die over zich heen laat lopen. Ik zie wat er gebeurd, van elk ander persoon pik ik zulk soort gedrag niet en als ik dit van een ander zou horen zou ik zeggen dat ze hem moet dumpen. Maar als je van iemand houdt doe je vreemde dingen.

Mijn punt is. Ik zie wel wat er mis is. En ik wil heel graag een kindje. Ik ben gewoon heel erg bang dat ik in precies dezelfde situatie terecht ga komen als wat sommige meiden hier beschrijven, waarin je eigenlijk erger bent dan een alleenstaande moeder. Je moet alles zelf doen, je moet ook nog voor je man zorgen en je krijgt niet de extra hulp van mensen die weten dat je er alleen voor staat.

Wat zouden jullie anders doen als je dit wist terwijl je nog niet zwanger was? En natuurlijk heel veel plezier met je zwangerschap!

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik ben dan per ongeluk zwanger geraakt door de pil heen, maar als ik het terug kon draaien deed ik het!
    Voel me zo schuldig naar mn dochtertje toe, ze heeft er echt onder te leiden (gehad). Al 5 maanden voer ik dit gevecht..
    Zonder kind was t makkelijker geweest.
    Hoeveel ik ook van haar hou! We zijn echt 4 handen op 1 buik, heel bijzonder. Maar dit wens ik niemand toe, zeker mn kleine meisje niet.

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    BibiQ: hoop het ook!
    Mijn verhaal bewijst maar weer dat mn gevoel er nooit naast zit

10. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hmmmm ja idd mnonc! Daar kan ik ook over meepraten helaas. Eyeopener!

Ik ben ook ongepland zwanger geraakt en daarvoor was de relatie zelfs twee maanden uit dus....
    Zegt eigenlijk al genoeg.

Ballie als ik jou was hoe graag je ook een kind wil, als dit niet de juiste man en relatie is, doe het dan niet!! En zeker niet bewust.
    Als ik niet onverwachts zwanger was geraakt wAs het zeker niet gebeurd in het komend jaar omdat ik eerst zeker wilde zijn van de relatie.

11. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Jeetje monc en ballie
    Wat een situatie ook zeg!!
    Ik wens jullie veel sterkte ermee
    En na regen komt zonneschijn onthou dat

Hier alles redelijk afgelopen vrijdag knallende ruzie gehad met zijn ex
    Die dacht weer zo bijdehand te zijn
    Alles te kunnen maken
    Ik heb t haar flink duidelijk gemaakt en daar stond ze dan als een ezel te kijken
    Me vent gezegt dat ik dit dus goed zat ben dat gezeik en geimproviseer van haar
    Dat snapte hij maar alte goed want zelf heeft ie hier ook geen zin in
    En we hopen dat we snel alles geregeld hebben
    We gaan hier weg lekker ergens anders opnieuw beginnen
    En een gelukkig gezin zijn

12. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Haha heel goed angels! Lekker die hormonen goed voor jezelf op laten komen!!

13. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Hahahaha ja dat gebeurde zeker staat ze achterlijk te doen voor me deur
    En te wrijven over dr pens zegt ze oeh ik ben zwanger
    Ik zeg mooi he van jouw ex hahaha
    Dom ding en ga zo maar door
    Een gebrek aan woorden had ze zeker met dr schelden
    Stond dr uit te lachen

Des te meer genieten wij ervan
    Want de realiteit is hard

We genieten nu lekker
    T kickt goed hihihihi

14. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    In een relatie hoor je gelijk aan elkaar te staan!
    Ik heb ook een oer luie man, maar spreek heb er regelmatig op aan.
    Gelukkig is hij wel betrokken bij zijn dochter

15. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Nou dat is dan wel fijn blemma.

16. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Goedzo Angels!!
    Ach volgens mij zijn alle mannen wel wat lui soms ;)
    Maar als ze n zwangere vriendin of vrouw hebben mogen ze de handen wel wat meer uit de mouwen steken toch hahah

17. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hahaha nou absoluut! Ik mis vooral ook wat begrip. Meneer klaagt maar over hoe moe hij wel niet is! Nu moet ik zeggen ik heb denk ik ook wel echt een typische man man die dus bijna dood gaat als ie verkouden is maar kan daar sowieso nie goed tegen en nu al helemaal niet!!
    Maar zolang ik hier af en toe mn frustraties kwijt kan is dat heel fijn. Komt de relatie ook beter uit.

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    haha omg wat een herkenbaar topic dit..

ik heb zo'n man die zegt 'schat de wasmand is vol' 'de vuilniszak is vol' 'overal liggen honden haren en staan pootafdrukken' maar er zelf iets aan doen ?? neeee :D

Nu ik halve dagen werk ivm kans op vroeggeboorte door ernstig bloed verlies 3 weken geleden en slijmpropverlies is hij wel bijgedraaid.
    Maar dan kom ik moe thuis en dan is het van 'waar kan jij nou moe van zijn? je werkt maar 4 uurtjes per dag ik werk de gehele nacht!'
    sja hij werkt de hele nacht ja maar ligt daarna de gehele dag op zn nest tot een uur voor hij weg moet, dan gaat hij douchen eten en istie weer naar zn werk.
    Wat daar tussen moet gebeuren met de kleine, huishouden, hond, boodschappen ziet hij niet..
    Maar zn moeder is flink boos op hem geworden en vind hem een verwend nest haha.
    Ook zij zei tegen mij 'als hij zn was NAAST de wasmand gooit, moet je het vertikken om te wassen'
    Gisteren was het weer zo ver ik heb staan lachen haha hij had al dagen was naast de wasmand gegooid en wilde zn dartshirtje omdat hij moest darten.. sja die lag ook naast de mand
    'waarom is hij niet schoon?!' 'omdat ik alleen was wat in de wasmand zit, hadden we een tijd geleden zo afgesproken he dat je ook een BEETJE mee zou helpen, dus eigen schuld dikke bult'

hoop gescheld en getier en een uur later krijg ik dan een bericht met 'je hebt gelijk schat, sorry ik zal proberen je meer te helpen'

Dus ik weet heel goed hoe het is meis..
    Ik heb nu hulp van mn schoonmoeder 1 dag in de week voor oa de zware boodschappen en mn moeder komt zelf ook zovaak langs als ze kan.
    Dus dat is ook wel fijn, neemt ook wat stress bij me weg.
    Vandaag hoefde ik pas om 3 uur te beginnen, dus is ons zoontje gisterenavond met opa en oma mee naar huis gegaan zodat ik kon bij tanken.
    Het was al bijna een jaar geleden dat ik langer had geslapen dan 6 uur sochtends.
    Vanochtend was het dus 12 uur toen ik mn ogen open deed.
    Heeeeerlijk!

Sterkte en laat die man van je maar wakker worden! Neem hem desnoods vaker mee naar de VK en laat haar hem dan vertellen hoeveel energie het kost voor een vrouw die zwanger is!

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Jeetje Corina! Zelfs in jou situatie nog lui zijn?! Mannen beseffen echt niet wat zo'n zwangerschap voor je lichaam inhoud en dat daar zelf het risico aan zit dat je het niet overleeft. Nu is dat tegenwoordig niet meer veelvoorkomend maar vroeger gebeurde dit echt vaak en dat zegt dus al wat over wat een aanslag het is op een vrouwen lichaam. Jij moet nu echt rustig aan doen of je kan de rest van je zwangerschap in het ZH doorbrengen!!

Wel fijn dat je schoonmama je goed steunt hierin.

20. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Hier alles lekker zijn gangetje
    Kan tussendoor slapen als ik wil hij helpt mee in huis
    Doen samen boodschappen
    T gaat heerlijk zo nergens geen last van en hij helpt super
    Snapt ook nu gelukkig dat je niet voor de lol in tepels moet knijpen
    Oei wat doet dat zeer nu gelukkig minder maar kon eerlijk waar janken van de pijn
    Veel meer begrip voor alles
    Ben super trots op mijn man

Deel Deze Pagina