Hoi, Ik ben er al zeker van dat mijn eisprong is geweest.. alleen toen ik mijn temperatuur vanochtend invulden toen gaf ff een kruis bij dag 19. Maar toen had ik al gevoelige borsten en andere dingen.. dus mijn eisprong is eerder geweest. Zelf ben ik er van overtuigd dat mijn eisprong op dag 15 was. De dag erna begon ik mijn borsten namelijk al lichtjes te voelen... ik heb ook maar bij dag 19 ingevuld dat ik een negatieve ovulatietest had.. Wat denken jullie?
Lastig, het kan allebei. Ff kan het fout hebben, maar symptomen hoeven ook niet alles te zeggen... Welke dag heb je normaal je eisprong?
Meestal dag 17.. maar slik sinds deze maand etos zwanger worden. Ik denk ook mijn eisprong gevoeld te hebben op dag 15 in de avond. En ik heb alleen pijnlijke borsten na mijn eisprong, nooit daarvoor.
Ik had een positieve ovulatietest ingevuld op dag 15 en toen kreeg ik meteen een kruis. Probleem is dat ik op dag 15 juist niet getest had dag 16 wel, die was nog wat donker maar hij was niet goed doorgelopen. Als ik bij dag 16 en 15 niets invul dan doet FF nog steeds niets. Ik denk inderdaad ook dag 15 omdat mijn temperatuur daarna stijgt. Ik heb dag 13 en 14 een ovulatietest gedaan maar die waren beide negatief. Als ik bij dag 14 een positieve ovulatietest invul dan komt het kruis op dag 15 te staan
Dag 15 lijkt me ook... Misschien heb had je op dag 15 een positieve ovutest en dus een snelle eisprong. Ik zou die negatieve ovutesten gewoon ff weghalen in FF en kijken wat er dan gebeurt.
wauw thanks ik heb het gedaan en meteen toen ik alleen de negatieve ovulatietest weghaalden op dag 14 kleurden dag 15 groen op mijn kalender maar toen ik dag 19 weghaalden werd dag 19 dus groen Die laat ik dus mooi staan want ik ben er vrij zeker van dat mijn ei toen allang geweest is spannend!! vandaag begin ik meestal al heel lichtjes te vloeien.. ben benieuwd dus thanks voor je reactie !!
Dat is wel spannend zeg. Je temperatuur is nu wel heel mooi. Ben benieuwd. Mijn eerste ingeving is trouwens ook dag 15 maar ik denk dat ff twijfelt omdat je van te voren niet alle dagen hebt gemeten.
Dat zou best kunnen ja.. hmm.. ik ben super benieuwd.. tot nu toe nog geen bloed.. maar het kan nog komen... misschien heb ik deze maand geen licht bloedverlies door die pillen van de etos? ik hou al t mogelijke in mijn achterhoofd...
willen jullie nog even meekijken? Mijn temp is namelijk gezakt... betekend dit dat ik ongesteld word? ik had gister al lichtjes moeten vloeien.. en morgen echt ongesteld worden. Tot nu toe nog niks... vanmiddag wel heer erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden trouwens, en onderweg naar huis dacht ik jup, ik ben ongesteld! maar het was gewoon afscheiding dat eruit liep... snap er niets meer van.. hoop zo dat het raak is! mijn testje vanochtend was negatief (one step dipstick)...
Oh meis, ik weet niet of die tempdaling heel positief is. Ik hoop natuurlijk dat hij morgen weer stijgt. Mijn duimen draaien!
thank you! ben ook bang van niet zullen die pillen dan iets gedaan hebben met mijn lf? ohhh ik heb geen zin meer om te wachten dit is niet leuk meer
Vanochtend om kwart over 6 mijn temperatuur opgemeten.. 37 gragen maar de kachel stond vol op aan, had het vrij warm. Kachel zachter gezet en om 7 uur nog een keer gemeten (normale tijd) 36.9.. om te kijken of hij niet nog verder zou zakken net nog een keer.. 36.9! Kan ik er gewoon van uitgaan dat mijn temp 36.9 is?