Begin een beetje radeloos te worden, zit hier met bekkeninstabiliteit (door fysio vast gesteld) en alle klachten van een zwangerschap maar me testen blijven negatief. Als ik zwanger zou zijn zou ik nu minimaal 5 weken zwanger zijn dan moeten de testen toch positief zijn ?. De huisarts wilt geen HCG prikken want hij heeft 2 weken geleden een inwendige echo gemaakt en daar was baarmoederslijmvlies op te zien nu heeft hij gister weer een echo gemaakt en sprak hij van opbouwend baarmoederslijmvlies. Overigens hij heeft het niet opgemeten vraag me dan ook af hoe hij kan zijn dat het opbouwend is of niet gewoon dik ?.
Sommige testten week na nod! Bekkeninstabiliteit kan je ook krijgen zonder een zwangerschap Jouw berekening klopt volgens mijn niet Als je nu 5 weken zou moeten zijn en er is 2 weken terug een echo gemaakt dan was je 3 weken dan zit je net rond innestellingstijd. Dus dan zie je niks op echo. Baarmoederslijm heeft iedereen op een echo en een verdikte baamoederslijm kan een teken zijn van een beginnend zwangerschap hoef niet altijd. met 5 weken zie je eigenlijk weinig tot niks waar je een zwangerschap uit kan halen. Denk dat hij met opbouwend bedoelt dat het dikker is (geworden) Zou anders vragen aan je huisarts voor hcg daarmee is goed vast te stellen of er sprake is van zwangerschap
met bovenstaande eens. ik zou om dat bloedonderzoek vragen en anders even afwachten tot volgende week en dan nog eens een test doen. liefste een digitale test van CB of een 2 voor 5 euro test van het kruidvat. die zijn gevoelig. bekkeninstabiliteit zou ik erbuiten laten. dit kan je inderdaad ook hebben zonder zwangerschap. kans dat dit door een evt zwangerschap komt is zeeeer klein. bekkeninstabiliteit bij zwangerschap ontstaat meestal later. zwangeren die al eerder zwanger zijn geweest hebben er vaak wat sneller last van. maar met 5 weken zou wel erg vroeg zijn. komt vaak door verweking onder invloed van hormonen en een zwaarder wordende baarmoeder.en die hormonen zijn met 4-5 weken nog niet super hoog.
Het is niet helemaal waar dat je BI pas later kan krijgen. Ik heb 5 zwangerschappen gehad (4 gezonden kinderen en 1 mk) en bij de eerste kreeg ik het met 24 weken bij de 2e met 12 weken en bij de andere zwangerschappen kreeg ik al last van me bekken voor me NOD. Uiteraard ga ik niet alleen uit van de BI maar de rest van de klachten : * Vage hoofdpijn * Duizelig bij opstaan * Vreemde vermoeidheid * Pijnlijke borsten maar niet zoals voor me ongi dat ze zwaar zijn maar nu zijn ze zacht/pijnlijk worden groter en veranderen van vorm. * Cremerige witte afscheiding, heb een hele duidelijke cyclus van 28 dagen en meestal rond dag 12 veranderd dit in vruchtbaar slijm nu blijft het cremerig. * Vol gevoel onderbuik/opgeblazen * Steken onderbuik en vagina Maar goed ik heb een test gedaan en die is vaag (zie foto) terwijl me andere testen overduidelijk negatief waren geen indroog streepje of wat dan ook te zien. Moet wel zeggen op de foto zie je het slechter dan met het blote oog. Deze test heb ik gister rond 16:00 uur gedaan, om 23:30 kon ik niet slapen dus deed ik test 2 wilde zekerheid echter die was negatief. Maar dat zou kunnen komen door dat ik hem zo laat deed. Toch de twijfel hier , je zou toch zeggen met dik een week overtijd moet hij knallen....
Heb BI gehad zonder dat ik zwanger was dus weet heel goed dat je het ook kan hebben zonder zwanger zijn!!! Heb tijdens mijn zw schap er toen niet last van gehad. BI zegt niks dan ook niks over een beginnende zw schap
Ik zie een streepje, hoefde niet eens te turen. voorzichtig gefeliciteerd, heb je inmiddels weer getest met ochtendurine?
Ik zie toch ook echt een duidelijk streepje! Hoef er niet eens moeite voor te doen! Misschien morgen met ochtendurine nog een testje?