Heeiy! Ik heb even een vraagje! Ik ben sinds (heel) kort gestopt met de pil, omdat we graag een kindje willen (Zat 22 juni: laatste pil geslikt Woe 26 juni: mijn regels gekregen. Zo 30 juni: 1e officiële pil loze dag Di 1juli einde van mijn regels. Nu is het 4 juli, en nu kwam ik er tijdens het toiletbezoek achter dat ik echt een klein beetje bruin bloed en verloren! Wat betekend dit? Of is dit nog een nasleep van mijn regels? (Mijn vriend en ik hebben na mijn regels wel seks gehad 2x) Ik ben wel nieuwschierig wat dit is Xxx
Dit heb ik ook. Maar ik had dit ook wel eens met de pil. Ik denk altijd dat het gewoon nog een beetje oud bloed is van de menstruatie.
Je lichaam kan in het begin een beetje ontregeld zijn na het stoppen van de pil. Je gaat nu over van een kunstmatige cyclus naar een natuurlijke cyclus. In het begin kan je dan vaker/minder vaak, korter/langer enz ongesteld zijn.
Oh oke! Nou joepie, ik was al zo'n grote fan van het ongesteld zijn (not!) mja t is n beetje bruinig slijm niet echt bloed zoals ik gewend ben (sorry voor de onsmakelijke details) Heb nu maar weer een tampon in gedaan voor t geval dat t erger word