dipje op dag 5 na ei? Wat is dit?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door saar, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo,

ik heb een dipje in mijn curve. Nu lees ik hier wat over innestelingdip. Maar is dat mogelijk? Of is dit te vroeg?

Ik heb gewoon bang dat mijn cyclus naar de haaien is en dat het deze maand zeker nee is... Is dit zo? Of kan het nog?

Help Help!

Saartje

2. oei, er is iets mis gegaan met het prentje. Ik zal het nog eens in mijn album plaatsen voor alle zekerheid als het lukt.

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    nee hoor, dat kan, een innestelingsdipje op dag 5,
    maar ik kan niet zien of je een doorgetrokken kruis of een gestippeld kruis hebt. Is FF al zeker van de eisprong?

4. het zijn stippellijnen. Is dit dat ff niet zeker is? Want dat wist ik niet...

5. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    ja, ff geeft hiervoor ook een reden volgens mij, bijvoorbeeld als je nog vruchtbaar slijm hebt na die dag...

6. ja, dat heb ik nog gehad... Zelfs gisteren nog.

Kan het dan nog een innesteling zijn? Of is het onmogelijk zwanger te zijn met vruchtbaar slijm?

Voor al de zekerheid blijven we maar klussen tot aan m'n regels, want ik ben nog helemaal niet regelmatig door m'n bv. Dit is trouwens nog maar m'n 3de cyclus.

Maar ben toch vol goede hoop dat.

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    zolang ff nog geen definitief kruis geeft (dus zonder stippeltjes) wordt aangeraden om rekbaar slijm altijd als mogelijk vruchtbaar slijm te beschouwen. In principe heb je geen vruchtbaar slijm na je eisprong, wel of niet zwanger, maar het kan gemakkelijk verward worden met bijvoorbeeld sperma.

8. Evita

Evita Actief lid

26 jun 2007
    137
    0
    0
    het zou heel goed een innestelingsdip kunnen zijn!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    het zou ook goed kunnen dat je nu je eisprong hebt. zeker als je nog vruchtbaar slijm hebt, en ff geen echt kruis weg zet.

10. vandaag had ik 36.95. Zou het dan een eisprong zijn? Of een innestellingsdip? Wat denken jullie?

De 'dip' was 36.55.

11. [​IMG]

Mijn nieuw kaartje

Deel Deze Pagina