hallo, ik heb een dipje in mijn curve. Nu lees ik hier wat over innestelingdip. Maar is dat mogelijk? Of is dit te vroeg? Ik heb gewoon bang dat mijn cyclus naar de haaien is en dat het deze maand zeker nee is... Is dit zo? Of kan het nog? Help Help! Saartje
oei, er is iets mis gegaan met het prentje. Ik zal het nog eens in mijn album plaatsen voor alle zekerheid als het lukt.
nee hoor, dat kan, een innestelingsdipje op dag 5, maar ik kan niet zien of je een doorgetrokken kruis of een gestippeld kruis hebt. Is FF al zeker van de eisprong?
ja, ff geeft hiervoor ook een reden volgens mij, bijvoorbeeld als je nog vruchtbaar slijm hebt na die dag...
ja, dat heb ik nog gehad... Zelfs gisteren nog. Kan het dan nog een innesteling zijn? Of is het onmogelijk zwanger te zijn met vruchtbaar slijm? Voor al de zekerheid blijven we maar klussen tot aan m'n regels, want ik ben nog helemaal niet regelmatig door m'n bv. Dit is trouwens nog maar m'n 3de cyclus. Maar ben toch vol goede hoop dat.
zolang ff nog geen definitief kruis geeft (dus zonder stippeltjes) wordt aangeraden om rekbaar slijm altijd als mogelijk vruchtbaar slijm te beschouwen. In principe heb je geen vruchtbaar slijm na je eisprong, wel of niet zwanger, maar het kan gemakkelijk verward worden met bijvoorbeeld sperma.
het zou ook goed kunnen dat je nu je eisprong hebt. zeker als je nog vruchtbaar slijm hebt, en ff geen echt kruis weg zet.
vandaag had ik 36.95. Zou het dan een eisprong zijn? Of een innestellingsdip? Wat denken jullie? De 'dip' was 36.55.