Hoi allemaal even een vraagje..ik heb hardnekkige kriebelhoest..heb gelezen dat dit geen kwaad kon..maar ik vroeg me af of ik de Suikervrije hoestdrank van het thuismerk van de Etos mag hebben? Ik wil toch wel iets gebruiken ertegen want mn keel is net schuurpapier.. :/
wanneer ik last heb van een kriebelhoes zet ik altijd (s nacht) een gesneden uitje naast me neer, je hoest nog wel maar een stuk minder. Succes!
Hier nog zo één, hoop ook dat het geen kwaad kan, ik blaf me mn longen haast uit mn lijf, zo hoesten! Beterschap!
Hier nog een zeehond! Gebruik ook thijmsiroop maar dat werkt maar matig helaas! Wat wel werkt bij mij is warm water met honing of suiker erin. Niet zo gezond maar verminderde de hoesprikkel wel zodat ik iig in slaap kon vallen (ipv mezelf uren wakkerhoesten) Beterschap voor jullie ook!
Pff ik had het precies 2 jaar geleden ook. Ik was hoogzwanger van onze dochter en was zo bang dat ik door die stomme hoest niet normaal kon bevallen of de weeën kon wegpuffen. Gelukkig ging het hoesten volledig weg tijdens het bevallen. Daarna was het meteen terug. Keelsnoepjes, veel thee drinken en hoestsiroop. Succes ermee!