Hoi, ik weet niet zo goed wat ik moet.. Ik verlies nu al een paar dagen bloed, maar dacht dat ik ongesteld was (was ruim een week overtijd) en had geen test gedaan, en nu zat ik net op de wc en voelde ik iets raars uit me komen, en heb het idee dat het wel raak is geweest maar nu dus is misgegaan. Ik heb er een paar foto's van gemaakt maar weet dus niet zeker of het nou zo was of niet.. Ik wil de foto's niet online plaatsen maar eigenlijk aan iemand vragen die er verstand van heeft om te kijken. Thanks voor het lezen iig..
Gezien je vraag voor iemand met expertise: je vraag stellen aan de verloskundige hier op t forum? Of even contact opnemen met je huisarts? Heel veel sterkte sowieso!
Inderdaad even aan de professionals voorleggen. Desnoods bel je even de verloskundige bij jou in de buurt
Ik heb bij de forumverloskundige een topic geopend, toch maar met foto.. http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/484755-miskraam-foto.html
Ik heb even je foto bekeken, helaas kan ik er weinig positiefs over zeggen, zo zag het er ook uit bij mijn miskraam. Toen ik de foto aan de vk liet zien(mijn foto) gaf ze aan dat er alleen nog een kindje was als ik zwanger zou zijn geweest van een tweeling. Heel veel sterkte gewenst!
Ja is wat ik denk he Misschien zou je nog een hcg test kunnen doen want er zou dan nog hcg in je lijf kunnen zitten
Heb ik al gedaan, was negatief! Maar verlies ook al ongeveer een week bloed (dacht dus ongesteldheid)
Oké dan zal je denk ik ook niet zwanger zijn geweest Maar hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden?
Hmmm en je cyclussen altijd hetzelfde geweest? Want dan is het wel gek als je opeens overtijd bent, maar het kan altijd eens gebeuren natuurlijk. Ja dank je hier is het idd raak mag al gaan aftellen weer. Weet je wat nu zo moeilijk is, je komt er niet echt meer achter of je nu een mk hebt gehad of niet. Wanneer had je die test gedaan?
Ik heb die test vanochtend gedaan! Ff kijken wat mijn cyclus deed hoor: 28-28-30-24-22-30 Ik ging dus uit van een korste cyclus dit keer Weten jullie het geslacht al? Je banner is blauw, een jongetje?
Denk inderdaad ook niet dat dit een miskraam is hoor. uitgaande van je kortste cyclus zou je een week overtijd zijn. Dus uitgaande van je langste cylcus ben je niet overtijd. + je test is negatief. Normaal zou er toch nog een restje HCG detecteerbaar moeten zijn indien het een miskraam was. Ik denk zelfs dat er bij deze termijn nog niets zichtbaar is. Bij 6 weken is het vruchtje slechts 5mm groot (ongeveer), dus bij 5 weken zou er nog niet veel te zien zijn, in ieder geval toch niet zo groot als wat er op de foto te zien is. Ik hoop dat het snel raak voor je is!!!