Haha ja echt ik moet elke keer huilen. En niet een elegant traantje maar echt huilen. Meer vrouwen hier last van? Kan ik er iets tegen doen?
Hahah ik heb het ook wel vaker. Ik zie mezelf ook af en toe wel eens al een over- emotioneel- wrak. Denk dat t bij mij vooral ook met spanningen te maken heeft. Ik huil ook wel om andere dingen snel. Als ik iets ergs lees of zie op tv. Ik ben misschien overgevoelig..
O maar jij bent zwanger!! " zwangerschapshormonen"? Dan denk ik toch dat het meer daar mee te maken heeft! Ik heb een verstoorde hormoon huishouding.. Dus daar zou t ook nog mee te maken kunnen hebben
Ja maar verder huil ik helemaal niet snel dus daarom zo raar. Haha. Ik had dit bij mijn zoon ook. Wat hormonen kunnen doen met je.
Ik herken het wel. Heb dat ook wel eens. Maar ook buiten de zwangerschap, dus komt echt niet perse van de zwangerschap hoor.
Die kerels van ons zijn gewoon zo goed dat we er van moeten huilen !! En ja ik heb t ook gehad vorige week echt raar
Haha, ik had het ook een paar keer. Niet elke keer, maar alle gevoelens waren zo heftig en ik vond het zo mooi en fijn, dat ik toen ook wat moest huilen. Raar hè, maar kennelijk niet echt abnormaal. Het was hier niet echt tranen met tuiten huilen, maar zeker ook niet één traantje. Niks tegen doen, je vriend vertellen dat het zo bijzonder voelde dat je er emotioneel van werd/wordt. Hij moet het dan wel accepteren of zelfs mooi vinden. Niks aan willen veranderen dus hoor! (Of begreep ik het verkeerd en huilde je om verdriet of pijn?)
Heb ik ook wel eens inderdaad Maar niet alleen tijdens de zwangerschap. Al was het hier tijdens de zwangerschap wel meer geworden, maar na de bevalling heb ik het nog steeds regelmatig