nog meer vrouwen met dit rare symptoom? huilen na gemeenschap!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lalahoffstie, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

May 18, 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Haha ja echt ik moet elke keer huilen. En niet een elegant traantje maar echt huilen.

Meer vrouwen hier last van? Kan ik er iets tegen doen?

2. Rosavise

Rosavise Actief lid

Aug 19, 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Hahah ik heb het ook wel vaker. Ik zie mezelf ook af en toe wel eens al een over- emotioneel- wrak. :D Denk dat t bij mij vooral ook met spanningen te maken heeft. Ik huil ook wel om andere dingen snel. Als ik iets ergs lees of zie op tv. Ik ben misschien overgevoelig..

3. Rosavise

Rosavise Actief lid

Aug 19, 2013
    274
    0
    0
    limburg
    O maar jij bent zwanger!! " zwangerschapshormonen"? Dan denk ik toch dat het meer daar mee te maken heeft! ;)

Ik heb een verstoorde hormoon huishouding.. Dus daar zou t ook nog mee te maken kunnen hebben

4. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

May 18, 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ja maar verder huil ik helemaal niet snel dus daarom zo raar. Haha. Ik had dit bij mijn zoon ook. Wat hormonen kunnen doen met je.

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik herken het wel. Heb dat ook wel eens. Maar ook buiten de zwangerschap, dus komt echt niet perse van de zwangerschap hoor.

6. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het altijd. Man maakt zich zorgen als het een keer eens niet gebeurd:)

7. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die kerels van ons zijn gewoon zo goed dat we er van moeten huilen !! En ja ik heb t ook gehad vorige week echt raar

8. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0

Haha, ik had het ook een paar keer. Niet elke keer, maar alle gevoelens waren zo heftig en ik vond het zo mooi en fijn, dat ik toen ook wat moest huilen. Raar hè, maar kennelijk niet echt abnormaal. :) Het was hier niet echt tranen met tuiten huilen, maar zeker ook niet één traantje.
    Niks tegen doen, je vriend vertellen dat het zo bijzonder voelde dat je er emotioneel van werd/wordt. Hij moet het dan wel accepteren of zelfs mooi vinden. Niks aan willen veranderen dus hoor!
    (Of begreep ik het verkeerd en huilde je om verdriet of pijn?)

9. Heb ik ook wel eens inderdaad ;) Maar niet alleen tijdens de zwangerschap. Al was het hier tijdens de zwangerschap wel meer geworden, maar na de bevalling heb ik het nog steeds regelmatig

Share This Page