Daar kan ik me bij melden, soort ongesteldheid krampen. T rommelt behoorlijk af en toe. Misselijkheid is bij mij erger bij inspanning. Liep net in de supermarkt kokhalsend... Heerlijk hihi
Hoort er allemaal bij. Ik lust alleen geen warme groente maar heb verder niks (niet misselijk, geen gevoelige borsten etc.) ook dat is raar..
Afgelopen weekend (vrijdag/zaterdag) flinke menstruatie krampen gehad, nu heel latent aanwezig. Wel een drukkend gevoel in mijn rechter lies. Misselijk ben ik (nog) niet!
Herken het en werd er vaak behoorlijk ongerust van. Maar het was echt de baarmoeder die een nieuwe poistie innam. Dat gebeurd vrij snel, en nu af en toe nog wel eens en daarna is mijn buikje weer gegroeit dus het is echt het groeien. Maar vooral in het begin maakte het mij erg onzeker.
ik heb het vorige week de hele week gehad niet constant maar een paar keer op een dag wel,echt een rot gevoel.nu af en toe.ik heb geen last van misselijkheid.wel opgeblazen en erg pijnlijke borsten.waar zelfs al wit vocht uitkomt.heel apart.en moe ben ik ook wel eigenlijk
Hoi allemaal, Ik ben nu 9 weken zwanger van ons 2 e wondertje. Bij deze zwangerschap voel ik me zo slecht zo heb ik me echt nog nooit gevoeld.... Last van steken in mijn lies heel de dag misselijk en zo nu en dan ook nog erg draaierig ook zit heel me gezicht onder de puistjes. De Gyn zegt dat alles goed is en dat het er bij hoort en dat het hopelijk na 12 weken weer verdwijnt . Een aanrader voor de misselijkheid zijn de Emesafene tabletjes, zorgt er net even voor dat je ,je net wat beter voelt. Toi toi toi dames !!
Hoe drukker ik me maakte, hoe meer last ik had van o.a. 'geloof dat ik buikpijn heb, heb buikpijn, jaa, ooh shit'. Ik dachtttt buikpijn te hebben, maar had zekerweten last van mijn lies. Ik stond dan ook heel erg stil bij wat er allemaal gebeurde in mijn lichaam, voelde alles dan tienmaal zo sterk en werd er wat gestresst van (als het maar goed gaat enzo...). Misschien herken je dat? Beetje buikpijn is niet raar hoor, want er veranderd van alles en nog wat in je lichaam. Probeer er niet teveel bij stil te staan. Mijn tip: Doe zoveel mogelijk waar je zin in hebt en probeer je zinnen te verzetten (afleiding).