Sorry ben een beetje gefrustreerd, dus waarschijnlijk irriteer ik me een stuk sneller en erger dan normaal. Mijn dochter slaap eindelijk na 8 x naar boven gelopen om haar weer goed te leggen, is het stil. De bel gaat, hond begint als een gek te blaffen, springt op met zijn kop tegen mijn lip. Doe ik de deur open staan daar 3 kinderen van een jaar of 7 of ik steentjes wou kopen (die ze gewoon buiten opgeraapt hebben) Ik geef eerlijk toe dat ik niet zo heel aardig ben geweest. Zit nu nog steeds geïrriteerd en met een dikke lip op de bank. Bedacht ik me net, als mijn dochter zo oud zou zijn, zou ik het toch echt niet goed vinden als zij de deuren langs zou gaan om steentjes te verkopen aan mensen. Ligt dit nu aan mijn gefrustreerde bui? Of zouden jullie dat wel goed vinden? Is het normaal? krijgen jullie ook wel eens kinderen aan de deur die weet ik veel wat proberen te verkopen?
Ik zou het niet goedvinden als Eva en Lisa dit zouden doen, maar vroeger deden we ook dit soort ongein, net als belletje lellen enzo of heitje karweitje op een zondag in een gelovige buurt. Snap wel dat je baalt hoor, maar goed, het zijn kinderen... en ik vermoed dat de ouders niet weten dat ze dit aan het doen zijn
Ik heb hier wel een keer kindjes aan de deur gehad, die vroegen of we naar hun kraampje verderop wilden komen kijken, ze zette glittertattoes van een paar cent. Ik vond het wel schattig en mijn man ook want die kwam terug met een glitterdolfijn op z'n arm hihi. Tsja, ik denk waarschijnlijk dat die ouders niet eens weten dat ze huizen langsgaan om steentjes te verkopen.
Is niet normaal nee, wat een onbeschoft gebedel, niks meer en niks minder. Steentjes 'verkopen' notabene die ze gewoon van straat geraapt hebben, niet al te snugger ook..... Als ik mijn kind op dit soort acties zou betrappen dan hebben ze echt een groot probleem met mij.
Ja ik denk ook dat de ouders dat niet weten... Ennnnnnn ik deed dat vroeger ook (belletje lellen) ben zo gefrustreerd, denk dat dit soort geintjes dan net even niet erbij kunnen.
agh.. dat hoort een beetje bij de kindertijd vind ik. ik zou me er niet zo druk over maken het is niet dat ik mn zoontje later ga aanmoedigen om die dingen te doen maar ik zou er niet boos over worden ofzo.
Sorry, moet stiekem wel een beetje lachen. Niet onaardig bedoeld hoor! Waarschijnlijk weten de ouders van die kinderen het niet eens. Kinderen kunnen af en toe van die spontane acties hebben. Als de dag anders was verlopen had je waarschijnlijk ook anders gereageerd. Maar als alles tegen lijkt te zitten kan zoiets wel eens de druppel zijn.
Ik zou het zeker niet goed vinden,maar waarschijnlijk weten de ouders van deze kinderen dit niet! Daarbij kunnen de kinderen niet weten dat je dochter in bed ligt en kunnen ze er niets aan doen dat je hond tegen je lip springt! Al met al, ik denk dat ik ook niet blij zou zijn haha
Nou ja zeg!!! Het zijn kinderen,lekker kort door de bocht! Er bestaan wel ergere dingen,zoals belletje trekken,brandje stichten en noem maar op!
Ik denk dat het bij de leeftijd hoort. Ik en mijn zusje gingen vroeger de buurt langs met zelfgeplukt "onkruid" en verkochten die dan voor 'n paar centjes.
Denk dat ik ook even goed tot 10..uh 1000 moet tellen nu.... (ik weet waar mijn frustratie vandaan komt, dat scheelt, t is niet alleen de dag vandaag)
Als je kindje helemaal uitgeslapen was en de hond je geen bloedlip had gegeven dan had je denk ik heel anders gereageerd
Haha dat deden wij met rozenblaadjes parfum als meisjes van 8. Ik vind het er een beetje bij horen. Maar als ik sommige reacties weer lees.... Pfffffffff lighten up.
Ik heb wel ergere dingen uitgehaald ... Het zijn kinderen..die van mij zouden het ook niet mogen , maar ik vroeg het ook niet aan mijn moeder of ik sneeuwballen bij iemand door het slaapkamer raam mocht gooien. Snap wel dat je wat minder kon hebben met die dikke lip enz.
Ik ging op die leeftijd ook langs deuren. Heitje voor een karweitje of met een zelfgemaakte kijkdoos. Kunnen die kinderen weten dat ze jou storen... Sneu.