Ladys ben nu 5,4 zwanger, en als ik moet niezen krijg k een steek onder in me buik, ze zeggen dat het de banden zijn? Ook met snelle bewegingen heb ik er last van. Iemand nog meer hier?
ik heb die steken als ik snel opsta dan sta ik gelijk even krom. nu weet ik dus dat het waarschijnlijk mijn banden zijn want heb het af en toe ook met niezen ja! (of hoesten)
Heel normaal.. Hou je waarschijnlijk nog wel een tijdje en misschien wel de hele zwangerschap.. Ik heb t nu nog dat t zeer doet soms met niezen/hoesten...
Klopt heb ik inderdaad ook gehad, met onverwachte bewegingen, niezen inderdaad, plassen of hoesten! Zijn inderdaad de banden.
Ik betwijfel of het bandenpijn is hoor bij 5 weken. Je banden worden nu op dit moment nog helemaal niet belast. Google maar eens hoe groot het vruchtje nu is met 5 weken. Wel vind er verandering plaats in je lichaam wat daar op kan duiden maar het is erg onwaarschijnlijk dat dit te plaatsen is onder bandenpijn.
Het kunnen wel degelijk de banden zijn. Vorige keer met 7 weken al veel last van mijn rug.. Volgens arts kwam het al doordat de banden weken.
Je banden gebben bij deze termijn misschien nog niets te dragen maar je kan er wel degelijk pijn van voelen. Je lichaam bereid zich voor op de verdere zwangerschap en dus zijn je banden zich al aan het oprekken.