is dit normaal?

Discussion in 'Zwangerschap' started by RSL, Jul 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Heel herkenbaar, ik heb er tot 12 weken zwangerschap bij gelopen als een zombie, was zo moe, had nergens de kracht voor, ging s'avonds erg vroeg naar bed en tussendoor sliep ik vaak ook nog. Nu haast geen last meer van dus het gaat over!

2. Miesemuisje

Jul 3, 2014
    5
    0
    0
    Haha ik ben heel erg blij om te lezen dat het meer dames overkomt!

Ik ben ook de hele dag door verschrikkelijk moe.. Op m'n werk kak ik echt in om een uur of 3 en dan moet ik nog tot half 6 :(
    Als ik thuis kom van werk doe ik eerst een dutje (lees: anderhalf uur in coma!) voordat ik ga eten. Anders val ik met m'n gezicht in m'n eten in slaap!

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet zo. Toen was ik minder moe en minder misselijk..

Ik hoop echt dat het met 12 weken minder wordt, anders kan ik maar beter mijn zwangerschap in winterslaap doorbrengen :p

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Heel herkenbaar hoor meid!! En idd wat anderen ook al zeggen, je moet hier ook echt aan toe geven als dat kan!

Je lichaam geeft hiermee aan dat het druk bezig is met vanalles e dat je daarvoor rust moet hebben. Meestal wordt de vermoeidheid met 3 maanden wel wat beter!

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Heel herkenbaar. Geef ee zoveel mogelijk aan toe. Het tweede trimester zal het minder worden en het derde trimester komt het waarschijnlijk weer terug.

5. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Ik was gisteravond toch zo moe.. lig ik op bed.. kan k gewoon niet slapen! Heb de halve nacht lopen spoken grrr.. ook fijn... :(

Share This Page