jeetje ineens zo;n nesteldrang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    Jeetje wat krijg ik nu ineens nesteldrang zeg! Werd ook tijd haha :)
    De laatste paar weken zit ik thuis wel de noodzakelijke dingen bij te houden maar verder ook niet. Nu ineens wil ik toch het kraambed klaar zetten en babybedje opmaken en alles netjes aan de kant hebben.
    Wie heeft dit ook pas zo laat in de zwangerschap? Zou het iets betekenen ;)
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Heb nog nergens last van maar ben ook nog niet zover als jij. :D
    Een kennis loopt 2 weken voor op mij en heeft het nu al :confused:
    Maar ik wacht er liever nog even mee ...hihihihihi
    Succes er mee enne wie weet wat het betekend ;)
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.807
    32.714
    113
    Ik heb het al wel langer, sinds ik met verlof ben (34 weken) moet het hier elke dag spik en span zijn. Maar helaas heeft het hier verder nog niks betekend...
     
  4. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    De laatste weken van mijn zwangerschap moest alles wel spik en span zijn, maar echt de dag voor de bevalling, ben ik mezelf echt te buiten gegaan (toen dacht ik er niet zo over, maar als ik nu terugkijk).
    De wekker in het weekend om 7.00 gezet. Tijdens het douchen de cabine uitgesopt, daarna ramen lappen, tuinvlonders geolied, tuintafel en stoelen idem, plantjes gepland, keuken gesopt, heg gesnoeid, nieuwe kussens voor de tuin gekocht etc. etc. 's Avonds om 11 uur compleet ingestort en een half uur later heftige weeen...wat een timing :p
     
  5. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Ik heb er nu met vlagen al last van, heb vorige week de hele zolder afgesopt en opgeruimd :oops: en oh wat voelde dat fijn. Ik heb de uitzet lijst maar geprint en ben gaan afstrepen, en de geboortekaartjes boeken zijn ook al in huis. Heerlijk hoor.
     
  6. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb nu de laatste week eigenlijk dat ik nog vanalles wil.

    Ik zet bijv. het strijkbout aan en vervolgens ga ik de keukenkastjes uitruimen en schoonmaken :confused:.

    gr. Kat
     
  7. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Heb er ook al enige tijd last van! Het nadeel is alleen dat ik weinig mag/kan ivm bekkeninstabiliteit.
    Maar ben erg eigenwijs en ben toch (stiekem)continue bezig in huis. Het is is echt heel erg...alles moet spik en span, opgeruimd en tip top in orde zijn.
    De babykamer is werkelijk waar een plaatje nu, onze slaapkamer heeft ook een metamorfose gehad aangezien ik hier straks meer zal zijn ivm geplande keizersnede, alles is super geordend(papierwerk, administratie etc) en je kan hier werkelijk van de vloeren eten..ha ha.

    Heb vanaf vandaag besloten echt mn rust te gaan nemen tot aan de de datum van de keizersnede.

    Hoop dat die nesteldrang sraks minder wordt....
     
  8. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb er helemaal geen last van gehad! Mijn schoonmoeder des te meer, dus die was hier in de laatste weken elke week wel twee keer aan de poets! :) :) :) Dus dat was mooi makkelijk! Toen ik in het ziekenhuis aan het bevallen was heeft ze het huis voor de laatste keer voor onze terugkomst nog eens heel grondig schoongemaakt. Het was zelfs zo erg dat de eerste dag de kraamhulp noodgedwongen koffie bleef drinken en teuten. Er was werkelijk niets meer te doen! ;)
     
  9. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik heb op moment wel dat ik alles opgeruimd wil hebben en netjes maar helaas gaat dat niet omdat ik niet zo veel kan vanwege een hernia waar ik nu last van heb.
     
  10. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    het lijkt me vervelend voor de dames die grag willen maar neit kunnen door klachten! Is dat niet frustrerend?
    Ik heb ook mijn klachten van de eerste 5 maanden terug. DAn vooral de misselijkheid enniet kunnen eten. Hier wordt ik sloom van en da irriteert me mateloos.
    Ga stug door maar voelt niet lekker!
     
  11. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben normaal helemaal geen poets, maar als ik nu vrij ben dan ga ik gelijk opruimen en poetsen. ik heb echt al vanalles opgeruimd en schoongemaakt.
     
  12. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ben ik dan echt de enige die er geen last van had? Snap er niets van! Nou ja, des te minder ik toen poetste, des te meer ben ik nu gaan poetsen, dus ik maak het nu goed! ;)
     
  13. Anique

    Anique Niet meer actief

    Ik hoop echt dat ik er wel last van ga krijgen... haha, zou weleens goed zijn bij ons!
    :) :) :)
     

Deel Deze Pagina