Zo beroerd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by moiss, Jun 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik moet even klagen hoor. Ik ben super blij om voor de 2de keer zwanger te zijn maar ik voel me zo beroerd.
    Vandaag 6 weken zwanger. Nu al 1,5 week echt zo naar. Heel kort ademig. Als ik al even een doekje over de tafel haal dan ben ik aan het hijgen. Ik heb enorme vreet buien maar ook ontzettend misselijk. De hele dag door. In de avond is het nog erger en kan ik er niet door slapen. Verder al last van rusteloze benen (1ste zwangerschap had ik dat pas tegen het einde). En ik ben moe.... Zooooo moe..... Wat een verschil met de eerste zeg. Links onder ook flinke rugpijn. Oja en een enorm opgeblazen gevoel. Heb echt een dikke lucht/darmen buik.

Nu ik weer lekker geklaagd heb ga ik weer even mijn oogjes dichtdoen (als dat lukt met de misselijkheid.

Zijn er meer die zo extreem last hebben?

2. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

Nov 29, 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Ja, hier ook zo eentje!
    Ik ben al vanaf de zesde week aan het k*tsen. Elke dag. Meerdere keren per dag. Houd bijna niets binnen. Totaal geen eetlust. Kookluchtjes enzo kan ik niet verdragen. De voedingsstoffen die ik binnen krijg (en binnen blijven) gaan allemaal rechtstreeks naar m'n kindje, met als gevolg dat er bijna niets voor mij overblijft en ik me dus misselijk, moe en zwak voel. En schuldig. En een aansteller. Hoewel ik dat dus níet van mezelf mag vinden van de vk.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ja hier nog één. Ik ben vrijdag 6 weken en al vanaf het begin doodmoe, toen kwamen de vreetbuien en nu ben ik sinds een week echt vreselijk misselijk. Het verschilt bij mij wel een beetje hoe ik heb geslapen. Als ik weinig heb geslapen ben ik misselijker overdag dan wanneer ik een goede nacht achter de rug heb. Gisteren was zo'n dag dat ik echt vreselijk misselijk was, kon alleen maar plat op mijn rug liggen want bij elke andere beweging of houding begon het kokhalzen. Vandaag iets beter gelukkig.

Hoop maar dat de weken snel voorbij gaan. Er zijn een heleboel trucjes en dingetjes die je kan doen bij misselijkheid en ik heb al een hele lijst afgewerkt, maar nog niet iets gevonden wat echt goed werkt.

4. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

Dec 12, 2014
    304
    0
    0
    Het klinkt alsof je mijn zwangerschap omschrijft. Dus... yup! Hang in there!

5. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een mooie knaltest bij mvm. Vast de reden waarom ik me zo beroerd voel. Lang leve het hoge hcg.

Attached Files:

Share This Page