Is dit normaal?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sado, May 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,043
    17,011
    113
    Hi dames,

Ik hoop dat iemand mij kan geruststellen! Vanmorgen heb ik positief getest met een kruidvat 2v5. Ik ben erg onregelmatig en heb dus geen flauw idee hoe ver ik zou zijn, uitgaande van het gemiddelde van mijn cyclussen, zou ik nu 4 dagen voor NOD zitten.

Ik kan echt een hele positieve test met een heel mooi, goed zichtbaar lijntje (absoluut geen tuurtestje!), zou me dus niets verbazen als m'n NOD al geweest is.

Ik heb sinds vanmiddag wat buikkrampen, vergelijkbaar met menstruatiekrampen. De intensiteit hiervan verschilt per moment.
    Ook had ik na een orgasme (geen gemeenschap gehad!) heeeeeeeel licht bloedverlies (was meer bruine afscheiding)

Is dit normaal? Of zal er een miskraam aankomen? :(

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Wat buikpijn in de zwangerschap is verder wel normaal, zelf ook gehad bij mijn zwangerschappen, wat lichte menstruatie pijn of bandenpijn ook. Bruinverlies heb ik ook gehad, zolang het niet helderrood is en heel veel wordt hoef je je er geen zorgen om te maken. Of er een miskraam aankomt kan helaas niemand met zekerheid zeggen, helemaal niet in een prille zwangerschap. Maar nogmaals; als het bloed niet.helderrood wordt en de krampen niet erger hoeft er niks aan de hand te zijn hoor, het zijn de welbekende kwaaltjes ;)

3. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

De buikpijn herken ik! Maar ben er ook onzeker over ;) morgen 5 weken en had de dagen voor nod behoorlijke buikpijn. Nu elke dag af en toe, ook in m'n liezen.

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Die buikpijn had ik ook. Was er ook heel onzeker over maar niets aan de hand. Voelt eng, hoort erbij. Een beetje oud bloed kun je ook hebben, ik heb daar geen ervaring mee maar weet wel dat veel vrouwen het hebben die gewoon prima zwanger blijven. Miskraam kan natuurlijk altijd maar probeer daar niettegenstaande aan ge denken, die stress is ook niet goed.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Menstruatiekrampen horen ee eigenlijk bij. Alles gaat groeien en is in beweging.
    Ik heb nu ruim een week al menstruatiepijn en steekjes, ook de intensiteit verandert.

6. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,043
    17,011
    113
    Bedankt voor jullie verhalen, is een hele opluchting!!!
    Bloedverlies is direct gestopt en is niet meer dan 2 druppels bruin vermengd met afscheiding geweest.

Gisteren zwangerschap ontdekt met een kruidvat 4v5 testje. Vanmorgen weer getest, nog steeds een goed duidelijk testje, maar streepje is absoluut niet dikker/donker (ong 21 uur na de test van gisteren) Wel ook positief getest met een Clearblue Digital (zwanger, 1-2 weken)
    Moet ik me zorgen maken dat ie niet oploopt? Of zit t wel goed omdat de Clearblue ook positief was?

7. xAnne5

xAnne5 Lid

Jan 1, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb persoonlijk nog nooit een knal streep gehad en met die 'early' tests kreeg ik überhaupt geen streepje.. maar ben toch echt voor de 2e keer zwanger.. dus zou er niet teveel op letten je bent gewoon zwanger! Congrats!!

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Je hcg verdubbelt zich meestal pas na 48 uur, dus je kan beter om de dag testen;)!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je hebt een duidelijke cb test gehad dus ik zal stoppen met testen
    Bloedverlies hoeft niks te betekenen maar kan wel. Het kan beide kanten opgaan en dat hoef je niet te zien in de testen.

De eerste periode is gewoon onzeker. hopelijk geen bloedverlies meer en een mooie echo over een paar weekjes

Share This Page