Hoi allemaal Jippie, na 8 ronden gaf de test gisteren zwanger aan! Ik dacht dat ik gewoon weer ongesteld moest worden, want ik had vorige week een veeg bloed en twee dagen later weer een klein veegde, maar na 5 dagen dacht ik hmmm toch maar een testje doen. Kon het niet geloven!! Zo onwerkelijk. Ook omdat ik echt exact dezelfde klachten heb als wanneer ik gewoon ongesteld moet worden, dus wist zeker dat ik het ging worden. Ik vond het bloedverlies wel raar, zijn er meer die dat hebben gehad op dag van of rond NOD en zwanger bleken te zijn? Liefs
bruin bloedverlies hoor je vaak, dit hoeft niets slecht te betekenen. Zolang je geen erge krampen hebt, en je hebt rood bloedverlies, is dit normaal. Ik heb overigens ook het gevoel ongesteld te worden, nog steeds wat vage rugpijn. Dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, dus dat hoort er echt bij.
Hi Newlywed, Gefeliciteerd!!! Ik had ook donderdag een positieve test inin handen. Donderdag was ook mijn NOD. Woensdag hheb ik 2 druppels rood bloed verloren en wat rozige afscheiding. Vanaf woensdagavond niets meer. Mijn menstruatie komt altijd vrij snel door en nu niets meer. Eden voor een test . Geniet vj zwangerschap