Ik heb even een vraagje. Ik lees regelmatig dat het belangrijk is dat een baby vaste tijden heeft qua slapen en drinken etc. maar aan de andere kant lees ik ook regelmatig dat het goed is om het ritme van je kindje aan te houden en dat bijv. wakker worden, eten, even spelen en weer naar bed ook regelmaat is. Mijn kindje krjigt op redelijk vaste tijden te eten, maar er zit wel een beetje speling in. Zo krijgt hij bijvoorbeeld s ochtends tussen 5.15 en 6 de eerste voeding. Als hij namelijk om 5.15 wakker wordt krijgt hij gelijk BV maar soms maak ik hem om 6.00 wakker want ik moet zelf om 6.30 de deur uit. De volgende voeding krijgt hij tussen 10.00 en 11.00. (hangt ervan af wanneer hij erom vraagt). etc. Hij gaat naar bed als hij moe begint te worden of als hij meer dan twee uur wakker is. Als hij bijv. om 10.00 uur wakker wordt maar rustig is, mag hij eerst even spelen en krijgt dan een fles (van mijn man, want ik ben op mn werk) als hij erom vraagt. Hij gaat dan uiterlijk om 12.00 weer naar bed. Is dit OK of moeten we hem op vastere tijden voeden en naar bed doen?