Hallo meiden, Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Tot hoeveel weken durven jullie naar het strand te gaan als de afstand vanaf huis tot het strand ongeveer een half uurtje is. Het lijkt me heerlijk om te gaan. Alleen weet ik niet of het wel verstandig is. Stel je voor...de vliezen breken. Maar aan de ene kant ben ik ook weer zo thuis. Groetjes
Waarom zou je het niet doen, je vliezen kunnen op zoveel plekken breken, dan kan het nog best lang duren toch? Of het echt lekker is om met die warmte op ´t strand te liggen is iets anders...
Ik had gekozen voor 39-40 weken, maar bedoelde ook gewoon de hele zwangerschap.... Waarom niet. Ga nu ook niet meer vol in de zon liggen, maar blijf wel mijn dingen doen hoor. Neem wel een stoeltje mee, want op een handdoek ligt het niet meer zo fijn
Hey, wij hebben voordat we wisten dat we zwanger waren een reis geboekt naar brugge (weekie in sunparcs) nu is dit 2 uur rijden. we gaan er wel gewoon lekker naartoe, (als ik geen medische problemen krijg) het laatste reisje met zijn 2tjes! we vertrekken 5 september en midden oktober moet ik bevallen... ik ben er niet echt bang voor... het is nog in belgie en ook daar heb je ziekenhuizen mocht de kleine vroeger komen dan verwacht...
Ik ben maandag nog heerlijk geweest. Het was net of we een week op vakantie gingen maar ik was heel goed voorbereidt. Parasol mee voor de felle zon, Stretcher mee want ja de hele dag op het zand hangen is ook niks, een koelkist vol met water mee want tja stel je voor dat ik niet genoeg vocht binnen krijg,een andere koeltas met allemaal eten en fruit erin. Oja mijn vriend mocht ook nog mee. Als je genoeg maatregelen neemt en je woont niet zo heel ver van het strand moet je het gewoon doen als je er behoefte aan hebt. Liefs nance158
Ik woon ook op een half uurtje van het strand. Heerlijk, zeker als het dadelijk warm is als ik op het eind loop. Lekker door de koele zee lopen. En joh, een half uurtje van je huis... je gaat toch ook voor andere dingen het huis nog wel uit? Dan zit je ook zo een half uurtje uit de buurt. En als 's nachts je vliezen breken hoef je niet eens te bellen als de weeen nog meer dan 5 minuten uit elkaar liggen. Normaal gesproken heb je tijd zat.
Tja sluit me aan bij de meeste dames.. als je je goed voelt.. gewoon doen... Ik zwem en doe ook van alles nog hoor.. en je weet zelf wel tot hoe ver je kan gaan.
Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ga het ook denk ik maar proberen. Naar de stad enz. vind ik toch wat anders, dan ben ik zo weer thuis. Daar zit je toch met dat je de duinen nog over moet en zou ik dan nog auto kunnen rijden? Groetjes
Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. Als jij zegt ik wil niet naar het strand moet je het niet doen. Jij voelt alleen hoe je erachter staat. Ik ben bijv wel nog naar het strand geweest maar heb daarintegen de stop op een logeerpartij bij mijn ouders erop gezet. Ik woon in het westen en hun in limburg, Ik moet er niet aan denken dat ik daar aan het overnachten ben en mijn vriend is er niet bij en het gaat beginnen...... Ik peins er nog niet over om daar aan te beginnen. Heel veel mensen zeggen joh je moet nog 8 weken blijf je dan de hele zwangerschap nog thuis? Nee als we samen gaan dan ga ik overal naar toe maar als ik alleen ben blijf ik lekker in de buurt. Dus gewoon lekker je gevoel volgen dan komt alles goed. Sterkte ermee. Liefs nance158