hoi, Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest en hij zei dat je gewoon een eisprong hebt elke maand ookal ben je niet ongesteld geweest ik ben 14 dagen overtijd en hij zei dat je ongesteldheid soms gewoon wegblijft, maar je dan toch aan de volgende ronde kan beginnen om zwanger te worden????? Dus dan zou het nu mijn vruchtbare periode zijn en kan ik na 13 juli weer testen, want dan zou ik eigenlijk weer ongesteld moeten worden als ik een cyclus heb van 28 dagen. Hebben jullie hier ervaring mee????? Dus niet ongesteld en wel zwanger daarna?? dus eigenlijk geen mensrtuatie maar wel een eisprong??
hoi Jacqueline, ik wil niet tegen je huisarts ingaan, maar ik vind dit verhaal een beetje onbegrijpelijk. Als je een eisprong hebt gehad wordt je altijd ongesteld (of je bent zwanger) voor je weer een nieuwe eisprong hebt. Ik heb nog nooit gehoord dat je zonder ongesteld te worden weer een nieuwe eisprong kunt krijgen. Maar dat kan aan mij liggen? Mirjam