hoi iedereen kent het wel, neten , luizen etc. Maar nu wilde ik in het haar kijken van mijn man , nee joh , heb het niet bladie bla, en ik keek hele kam vol, en nog zegt ie dat ik geobserdeerd ben, nu ja , lekker dan , wat moet je hier nou mee . dat ontkennen af en toe bah ! wees blij anders hebben we het allemaal zo. maakt het nou uit of ik effe kijk. den kdat ie ook te trots is, zo van ik heb het niet , ik was me haren toch?? dat is het niet , het springt dus, of je je haren nu wast of niet , je krijgt ze gratis. wat doen jullie als je ze hebt ?
wat ik doe als ik ze heb? ik heb ze nooit maar ik zou es als de sodemieter gaan kammen en kammen en kammen en mn haar wassen met shampoo en de hele flikkerse boel gaan wassen
Ze kunnen niet springen Maar ik zou idd ook als de wiedeweerga gaan kammen en zou ook anti luizen shampoo kopen ook als is dat niet echt gezond. Heb je jezelf ook nagekeken?
Als volwassenen heb ik of mijn man ze nog nooit gehad, shampoo daarvoor kopen en goed wassen. Beddengoed op een heel heet programma wassen. Ook alle jassen aan de kapstok die bij elkaar hangen, bank enzo goed stofzuigen. En jezelf ook wassen met die shampoo, kans is groot dat je zelf ook al wat hebt. En je kindje ook natuurlijk.
Alleen maar kammen, kammen en nog eens kammen. Al het andere schijnt tegenwoordig niet meer te hoeven.
Ik zou eerst even in en uit ademen. Het is niet het einde van de wereld. Koop shampoo was van iedereen in huis het haar, was je beddengoed, heel veel kammen en voor de rest kan je niets anders dan afwachten of ze weg gaan. En springen doen ze echt niet, dat zijn vlooien die springen wel.
Ik krijg jeuk van dit topic . Je hoeft volgens mij tegenwoordig niet meer alles te wassen. Wel zou ik zoals hiervoor gezegd antiluizenshampoo kopen en kammen, kammen, kammen, kammen....
Onze oudste dochter had ze afgelopen mei.We hebben iedereen in huis(behalve de baby) preventief behandeld met dimeticon. Nooit meer last van gehad.Ik kon bij de andere gezinsleden niets vinden maar bij mijn dochter was ik ook niet degene die ze ontdekte terwijl ik toen regelmatig keek omdat ze steeds aan het jeuken was. Gewoon even een fles dimeticon erin en over een weekje nog een keer en klaar is Kees.
Alleen neten dan? Geen luis? Weet je zeker dat het neten zijn, geen roos ofzo? Het kan natuurlijk maar toch apart een volwassen man vol met hoofdluis.
Klinkt eerder als roos. Je man heeft het alleen? hele kammen vol? jij niets? je kind niets? geen luizen? (grijs/bruine kleine lopende beestjes)? klinkt niet logisch. Wij hadden ze 3 weken terug, mijn oudste stuk of 6 luizen, mijn jongste 10 en ik 3. Ja, dat krijg je als je vaak tegen elkaar aanhangt. Maar, waar neten zijn, zijn luizen. Neten hangen ook niet los in het haar, die zitten echt vast om een haar. Die zijn er zelf moeilijk uit te kammen. Nadat wij onszelf behandeld hebben, en alles gewassen hebben, zijn wij ook gaan kammen en kammen en kammen en na die troep heb ik er ladingen roos uitgehaald. Dat spul is niet bepaald hoofdhuidvriendelijk
Maar als zijn hele hoofd vol zit dan moet hij toch ook luizen hebben en de hele tijd zitten krabben aan zn hoofd? Vraag me af of het wel neten zijn of dat je inderdaad geobsedeerd bent.
Ik mis de luizen in dit verhaal.. Als hij neten heeft moet hij toch ook luizen hebben? En dan moet hij toch krabben?