Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb de ziekte van Lyme en deze dingen komen wel vaker dus denk dat het ermee te maken heeft maar misschien heeft iemand nog een andere mening? Het jeukt echt mega veel en binnen in die ring is het donkerblauw.
Hé Klaproos, jij hier!? Zit er binnen in de kring een rode plek? Bij ringworm ontstaat een rode kring die enorm jeukt. Ik weet uiteraard niet of het dat is, maar het lijkt er wel op als ik het zo zie. Maar alleen als er binnenin geen rode plek zit. Anders moet je even googlen. Gatsie meid, het zit je ook niet mee. Ik zou er in ieder geval morgen naar laten kijken (indien dat kan). Anders ga je zo het weekend in.
He Tassie,alles goed meid?? Hoop zo voor een mooie echo voor jou!! Ik denk zelf ook ringworm en het ergste is dat er aan de andere kant ook eentje komt opzetten. Hij is niet schilferig die plek en ook niet rood van binnen,eerder blauw als een blauwe plek. Kan ook weer gewoon een Lymeplek zijn,heb ze wel vaker gehad. Edit: zo te zien geen ringworm. Effe op google gekeken Tis niet rood van binnen. Zal wel weer een lymekado zijn
Hoi Klaproos!! Ik denk inderdaad, vooral omdat het niet schilferig is, dat het Lyme is. Het lijkt daar ook wel erg veel op. Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag van het laatste onderzoek? Ik vind het echt heel erg voor je! (met mij gaat het goed, lees maar in ons clubje)
Denk ringworm . In het begin is het alleen buitenkant kring. Schilferig rood binnenzijde komt later. Lymeplek is vaak dikke rode plek waar gebeten is of waar de take vast zat en daar om heen een dikke rode kring. Vind de binnenzijde te rustig voor lyme
Het ziet er uit als de ringworm plek die ik ook heb gehad. Is trouwens ontzettend besmettelijk. Dus niet aan zitten en ff naar de huisarts
6 januari Dus dan lekker hopelijk 2 weken zkh ben ik daar vanaf hihi. Ik kom weer even bijlezen hoor! Ben naar de HA geweest,het is geen ringworm dus ik gooi het op lyme. Maar allen dank voor het meedenken!
zon plek heb ik op been gehad, en ik dacht eerst ook ringworm maar het schijnt een soort eczeem te zijn die onstaat bij verminderde weerstand, zware verkoudheid etc... daar kan je zalf voor krijgen maar het kan weken zelfs maanden duren dat het verdwijnt.