Hoi iedereen, ik kom effe een beetje klaagen hoor Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden en heb geloof ik nog nooit zo'n last ervan gehad Ongeloofelijke buikpijn niet normaal gewoon en rugpijn... Bleh word er ziek uker: van Zo dat moest ik even kwijt hihi, misschien dat iemand anders zijn ongi frustraties hier ook kwijt wil haha sterkte
oh ik ben het vanmorgen geworden(na 7 dagen overtijd) en ik heb het gevoel dat ik helemaal leeg loop en uitgewrongen word vanonder!!! gelukkig voor ons vrouwen is het maar een paar dagen!voor iedereen die er last van heeft een dikke knuffel!!! liefs
rot he als je zon last hebt. lekker in een warm badje, warme kruik, asperine en vooral niet teveel doen sterkte!
haha ik ben zo boos en teleurgesteld dat mijn huis nu spik en span schoon is haha!!ga vanavond op de bank met een grote zak chips(ok ff geen lijn)en lekker een film kijken!! liefs
ik had gelukkig niet zn last van me buik, maar vloei wel meer als dan dat ik de pil gebruik... hebben jullie dit ook? gr tan
idd precies...lekker niks doen, ja volproppen met een zwijmel film haha maar idd is dit gelukkig maar een paar dagen pff [-o< hoop ik haha succes en (beterschap)iedereen
ik had niet meer, wel lang.. 8 dagen.. maar was mijn eerste keer hoor.. en idd schoonmaken met lekker harde muziek helpt wel.. en dan 's avonds lekker luieren
ja dat heb ik ook tanja20 lijkt wel of ik leegloop maar en dat had ik met de pil niet had zelfs toen het idee dat het steeds minder werd...maar ja zo weten we tenminste wel dat alles nog werkt nietwaar? liefs mij
ja idd, we "doen' het teminste haha. Onze ongie stopt vanzelf wel een keer als we zwanger raken. Ons geduld en geklaag zal vast eens beloont worden
haha ik hoop het want dan is deze klaag topic niets voor niets...vooral lekker van je af klagen hihi gr.
Nou ik wil ook wel effe klagen Dinsdag waren de duiveltjes bij mij langs gekomen. Begon al met hoofdpijn, zoals altijd. Verder niets. Alleen vraag ik me af waar die maandelijkse aderlatingen goed voor zijn. I want a baby, but I'm surrounded bij twisted evils uker: zo het is eruit. doet me goed..
Jeetje Dames, Hier ook zo een die voor het eerst een hele hevige bloeding heeft!! Gisteren de hele dag op de bank gelegen voelde me echt behoorlijk misselijk en het lijkt wel alsof ik dood bloed! pff Heb dit nog nooit eerder meegemaakt!! zo dit is eruit!! uker: eFFe doorzetten dames en dan kunnen we weer gaan klussen!!!!! Sterkte Liefs Pearly
ik herken dat tweeling, ik ben gister ongi geworden (2 dagen tevroeg) en heb me toch een buikpijn gehad gister en vandaag ook nog wel wat maar dat was dragelijk. ik voelde me gister zo k*t dat ik een dikke boterham met filet american heb gegeten
hier nog ieman die effe komt klagen.. nadat ik zondag ben begonnen met bruin en rood bloed en wat niet echt door zette,de hele week lopen klungelen,begon de dag van vandaag met heftig bloedverlies en enorme buikpijn en rugpijn..en daar had ik met de pil helemaal geen last van.. bloedverlies is al een stuk minder gelukkig maar die pijn....(lijken wel weeen alleen nog ergeer vergleken met mijn ween)en dan hebben we vanavond ook nog een barbecue,pffffff... iedereen sterkte en hopelijk is het snel voorbij.. groetjes drieske
wat zijn we toch een lekker stelletje ze*k wijffies haha zat net een paar verhaaltjes aan mijn vriend voor te lezen(hoop dat jullie dit niet erg vinden ), ik zeg: moet je dit es horen, heb een topic opgezet en ben niet de enigste die er zo'n last van heeft. Nou hij moest wel lachen hoor al die klagende dames hier... Maar je moet dit voor jezelf es terug lezen als je buikpijn etc. gezakt is dan is het best wel grapig hoe we hier zitten te zeuren....maar wel terecht haha doeidoei
Ik krijg al buikpijn van het lezen alleen Helemaal niet kwaad bedoeld hoor dames, kan zelf ook klagen als het zover is. Ik hou voor mezelf een dagboekje bij en als ik dat dan nadien teruglees dan denk ik van jee, ben ik echt zo'n zeur hehe.