Grote zus achterop....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ach..het moest ervan komen; we gingen voor t eerst met beide kinderen fietsen. De jongste mocht dus voorop en de oudste naar t achterop stoeltje (ze heeft tot nu toe altijd voorop gezeten). We hadden haar voorbereid, maar ze vond t niet leuk. Kan me goed voorstellen; ze kan minder zien en je hebt minder contact.
    Ik vind t uiteraard erg leuk dat de jongste nu lekker voorop zit en ook mee kan fietsen, maar had toch wel medelijden met de oudste.

Ben ik een watje of is t herkenbaar?

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik denk dat ik dat soort dingen zelf nog gaat ondervinden, maar ik zou ook een beetje medelijden hebben (ik ben wel een watje hahaha:D)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee, mijn zoontje vond het direct prima. Maar hij is al naar achterop gegaan toen de jongste nog niet was geboren (met 1 jaar en 8 maanden ofzo). Die paste toen echt niet meer voorop :D Dus het scheelt denk ik dat zijn plek niet werd vervangen door zijn broertje.

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hier moest mila van de week ook achterop.. Maar ik zette voor de gein Evi even achterop en toen zei ze gelijk nee mila daar zitten.. En toen was het goed! Ze vond het gelukkig wel prima.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik was zwanger van de jongste toen de oudste naar achteren ging. Nooit problemen mee gehad.

6. tulip

tulip Niet meer actief

dat is wel een goeie.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jeetje, nooit over nagedacht. Mijn zoontje zat bij mijn man altijd voorop en bij achterop dus hij weet niet beter en nooit problemen mee gehad.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza heeft bij ons altijd achterop gezeten en dat is, als ik het zo lees, een steeds groter voordeel ;)
    Hier vind ze het achterop geweldig, zit altijd liedjes te zingen enzo.

Deel Deze Pagina