Kijk mn kaartje eens.... snappen jullie het? Zucht.... Nog nooit zo'n vreemd kaartje gehad... 20 tot 29ste heb ik buikgriep gehad wat begon met misselijk, gammel en slap voelen 27-29ste buikgriep. Al deze dagen geen koorts gehad maar dus wel een hogere temp. Nu had ik afgelopen vrijdag een posi ovutest dus dacht... hé hé... daar is mn ei. Toen 1 x geklust want ook vriendlief is grieperig. Ik heb dus sowieso al weinig hoop deze maand. Maar nu met mijn tempdaling van vandaag weet ik het écht niet meer! Grrr... ik temp niet meer tot mn ongi. Word er alleen maar chargerijnig van...
Hihi een zelfde topictitel die ik ooit gestart ben, dacht al, is die nu opeens omhoog? Nouja, kijk naar mijn kaartje zou ik zeggen.. ook vreemde lage temperaturen erin. Zal niets anders op zitten om nog paar dagen af te wachten tot wat je temp dan doet.
hier is het deze cyclus ook wat met mijn temperaturen.... ben ook ziek geweest maar sinds 2 dagen niet meer ziek maar wel nog steeds hogere temperaturen... hier nog wel geen positieve ovulatie test dus weet wel vrij zeker dat ei nog niet geweest is met welke ovulatie testen heb je getest?
Ik herkende de titel ook al! Haha... Maar even zonder gekkigheid... je kunt een fallback rise hebben. De gaat de temp na de eisprong eerst omhoog, om de dag erna omlaag te kelderen en de dag daarna weer te gaan stijgen. Daar kom je in de komende dagen achter.
Ik dacht ook aan een fallback rise.. morgen zal hij vast weer stijgen. Je eisprong zal dan 1 juni zijn geweest.
Haha.... ja Temp de la troep kwam me ook al bekend voor. Maar kon geen andere passende naam bedenken. Vanmorgen 36.6 snap er werkelijkwaar niets meer van. Heb nog nooit zoiets gehad. Vorig jaar een keer keelonsteking en had daarbij lichte koorts. Daarna meteen goed naar beneden en een paar dagen later een ( verlaat) ei. Vanavond voor de zekerheid maar klussen want vriendlief is weer een heel eind beter. Ik vul soms fictieve temp in voor een paar dagen zodat ik ff laat speculeren haha. Fall back rise??? Nog nooit van gehoord! Ik ga eens ff speuren en lezen op ff Thanx lady's!!!!!
Hmmm.... als ik voor de komende dagen een stijgende temp invul (komende 4 dagen) krijg ik nog geen kruis van ff
Vul eens bij ovulation detector, tuning override, research in.. FF vind dan meestal sneller een ei (ik stel dit iedere maand weer opnieuw in)
Ik zie het al, je temp de dag voor ei heb je niet ingevuld.. ik denk dat FF het daar moeilijk mee heeft Ja, is eigenlijk voor vip's, maar het werkt steeds dus ik gebruik het ook.
Oké.... ik heb de hoge van mijn buikgriep "discharged" en nu krijg ik een kruis Laat het zo maar staan en we zien wel weer
BabyD.... nou? Kweet niet hoor Ik temp al zo lang dat ik weet dat het nog helemaal niets zegt. Vind het tempen wel steeds spannender nu... vanmorgen durfde ik bijna niet maar mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen. Morgen weer haha! Ik vind hem nu juist erg schommelen.... meer als anders. En "kwaaltjes" totaal niet vergeleken met anders... hmmm... Verdorie, ik wou dat ik mn kaartje van 2010 nog had
Vorige keer was je temp op deze dag al gedaalt en nu is 'ie nog mooi hoog! Temp kaartjes kunnen erg op elkaar lijken zwanger/niet zwanger het enigste verschil is dat 'ie aan het einde hoog blijft. Ik ben benieuwd hoop dat je temp. morgen weer hoog is!
Vorige ronde was ie op 11 dpo ook 36.9 ( de dagen ervoor lager) Mijn temp is niet altijd al laag voordat ik ongi word. Soms pas na 1 dag. Dat is eigenlijk het vervelende aan tempen he? Het kan nog alle kanten op. Het enige wat antwoord kan geven is een test Maar ik heb weinig hoop deze maand. Eerst ik griep en meteen daarna mijn vriend. We hebben dus maar 1 x geklust de dag na de positieve ovulatietest. En mijn vriend had toen een kuurtje. Allebei niet bij stil gestaan. anders had ie van mij een paar dagen later moeten beginnen met dat kuurtje Ben dus bang dat zijn zaadjes niet goed meer waren door dat kuurtje
O jee. Nou ik houd je kaartje in de gaten en wonderen bestaan dus je weet het nooit. Ben benieuwd! Succes met het tempen morgen weer hihi.
Je kunt je oude kaartjes gewoon nog inzien bij FF hoor. Je dip van vandaag ziet er minder rooskleurig uit... duimen!
Ik heb eens een melding gehad van ff waarmee je kon kiezen om de oude permanent te verwijderen. Dit ivm de opslag en de vele tempdames of zoiets. Ik zat ik een pnd en dacht nooit meer zwanger te willen worden, dus alles laten verwijderen. Ik kan alleen terug kijken tot mei 2012 want toen ben ik weer begonnen..... balen zeg La zegt zo'n oud kaartje weinig natuurlijk. Maar goed, mijn temp is flink gedaald en ik heb de laatste test gedaan, negatief, dus ik wacht op mijn ongi die vandaag wel zal komen...