Hoihoi, Ff een vraagje. Heb sinds ik zwanger ben erg veel pijn aan mijn heupen wat door mijn benen heen trekt. Vooral als ik plat op mijn rug ga liggen, kan dan mijn benen ook echt niet bewegen. Vind het zo raar. De vlk zei dat zolang ik er geen last van heb tijdens het lopen het niet erg is, maar die er al 5 min over om me in bed om de draaien. Kan toch niet normaal zijn. Ben normaal helemaal niet kleinzerig. Lag gister bij de vlk voor een echo (helemaal super trouwens) En kon echt niet plat liggen, deed echt zo´n pijn. Schaamde me dood want kon niet eens alleen van de onderzoeksbank of komen. Iemand meer die hier last van heeft? XX
Ik heb dat in 1 heup, en is later begonnen, een maand geleden ongeveer. Sinds een dag of 2 is het weg, maar doet mijn bekken enorm pijn Je zou bij je fysio langs kunnen gaan, misschien dat dat helpt.
Ik heb precies hezelfde. Als ik op mijn rug lig, trekt het achter door mijn kont in het achterbovenbeen. Echt rot gevoel. De chyroprakter kan uitkomst bieden (die zet je heupen weer in goede positie) en ik heb zelf een paar yoga oefeningen die echt heel veel verlichting bieden (als ik ze doe tenminste ). Daar kan je is over informeren... Sterkte, ik weet hoe rot het is. Voel me net een oud wijf soms...