snachts in de war

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo dames,

zo apart hier, xander heeft helemaal geen last gehad van de overschakeling van zomer naar winter tijd.
    Nou ja overdag heeft hij er geen last van maar snachts wel.
    Zins vorige week wordt xander iedere nacht al om 4 uur wakker, normaal werd hij rond 5 uur half 6 wakker en dan 6 uur de fles, maar dat is nu gewoon onmogelijk. Hij is om 4 uur wakker en ik kan hem tot maximaal 5 uur half 6 rekken en dan is het gebeurd. Hoe kan ik dit rekken?
    Iemand misschien tips?
    Hij krijgt al de avonds fles om 10 uur savonds dus om deze nou weer later te doen vinndt ik niet echt een optie.

Groetjes miranda

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    maar kan jij je zoontje daarna wel weer terug in bed leggen of moet je dan ook meteen opstaan met hem zeg maar?
    (het lijkt wel of alle kindjes tussen 9 en 12 maanden nu s'nachts aan het spoken zijn hahaha)
    groetjes van Ramona

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier normaal ook om half6 6u wakker, maar vanochtend al om 4u45... gaaaaap!
    maar misschien heeft het bij hem ook te maken met zijn hoesten, waar hij wakker van wordt. Daarna is het dan al te vroeg (of laat zo je wil) om nog verder te slapen..
    Mijn ervaring is dat later op bed leggen geen effect heeft. Hier gaat het kaarsje echt heel hard uit om 19u00... hihi Ook overdag minder laten slapen werkt hier niet. Het lijkt dan net alsof hij overdag te veel energie heeft verspild, waardoor hij dan 's nachts neit rustig en goed kan slapen...

heb dus ook geen gouden tip en lees ook ff mee....

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Demi is normaal tussen half 8 en half 9 wakker en sinds de tijd verzet is dus ook niet meer... Ze word nu tussen 5 en 6 wakker pffff ben het niet meer gewent om zo vroeg wakker te worden haha... dus als er iemand een goede tip heeft?

5. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Normaal was mike altijd zo rond half 7 , 7 uur wakker maar sinds deze week is hij zo rond 5 uur half 6 wakker. Zo vermoeiend.

6. amarantha

amarantha Lid

23 dec 2007
    69
    0
    0
    electromonteur
    Alkmaar
    hier het zelfde,na het verzetten van de tijd word ze om 6 uur wakker en voorheen om 7 uur.
    Nou is het niet zo heel erg want ik moet er zelf om 6 uur uit voor mn werk maar voorheen liet ik haar leggen tot 7 uur en kreeg ze van oma om 7 uur de fles.
    K ben nu wel vier dagen achter elkaar vrij geweest en heb het nu wel iets kunnen sturen tot half 7.
    K hoop dat ze dat uurtje weer bijdraait want het is wel lekker zon uurtje langer als ik vrij ben :p

Deel Deze Pagina