Ik wil graag mijn verhaal even delen hier en weten of jullie ook ervaringen hebben als de mijne bij haar.... Omdat het nogal een lang verhaal is heb ik een link waar het al opstaat... https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=131945 Ben benieuwd! Bedankt meiden!
Jeetje zeg! Ik heb even je verhaal gelezen, en en er echt van geschrokken. Ik ben hier zelf niet geweest, maar had altijd vele goede verhalen gehoord.. Nou, dit maakt het natuurlijk wel even anders! Wel fijn dat je een (gratis) echo hebt mogen laten maken, dat is pas service! Daar kan ze daar dan nog wel van leren..
Toevallig heb ik vandaag met haar contact gehad via de mail. Ik vond de toon in haar e-mail alles behalve vriendelijk. Mijn gevoel zei nee niet doen. Nou, na jouw verhaal te lezen blijkt mijn gevoel dus juist. Jammer voor jou meis ! Je gaat toch met het gevoel er heen een paar hele leuke beelden te krijgen of in ieder geval leuk geholpen te worden!
Jeetje meid!! Uitermate vreselijk de manier waarop deze dame antwoord terug geeft!!! Hoop dat je heerlijk hebt genoten van je andere echo!!
Geen ervaring maar wat.moet dit verschrikkelijke ervaring geweest zijn. Fijn dat je inmiddels wel een fijne echo gehad hebt
jeetje ben benieuw of je er nog iets van hoort (van tros) ze verdiend idd een koude douche! Even off-topic, je komt uit dezelfde woonplaats als ik Is wel een flinke reis die je dan gemaakt had zeg!
@pleak Hoi meis Jah is echt een reis!!!! Maar ze garandeerde bij hoog en laag dat als het uitwendig niet lukte het inwendig wel ging! Dat het haar nog nooit niet gelukt was...dus najah, dan doen we het maar he! Heb een rot zwangerschap gehad tot nu toe...opgenomen geweest in het ziekenhuis door uitdroging, ontzettend moe, drie keer een hele grote bloeding gehad... Dus vond wel dat ik dit verdiende Maar helaas...het was echt een fluke, een nare ervaring...had gewoon boos moeten worden, daar terplekke! Maar zo ben ik dan weer niet...helaas, hahahaha.
Wij zijn 2 maal daar geweest en beide keren erg mooie echo beelden gehad en ook vriendelijk geholpen, ik kan me dan ook geen idee vormen bij hoe jij te woord bent gestaan, voor ons nam ze alle tijd.
Ach meis, al zo'n pittige zwangerschap en dan ook nog zo'n echo ben wel erg benieuwd waar je daarna je echo hebt gehad.. Ik ben bij mijn zoontje en bij deze zwangerschap bij echocentrum drechtsteden geweest.. wat zijn ze daar lief. Ik schrok echt van je verhaal, kan me bij hun bijv daar niks bij voorstellen. Maar heel fijn dat je inmiddels wel een goede echo hebt gehad en je het geslacht weet!
Ben indd bij echopraktijk drechtsteden geweest!!! Ook bij de eerste daar geweest, maar de kans dat ze het zo vroeg zien is daar niet gegarandeerd...dus d8, noujah dan deze maar proberen...maar ze konden het daar dit keer wel zien! Nog niet helemaal 100% zekerheid, maar iig wel een mooie echo...das al heel wat hahaha
Ik ben hier ook 3x geweest in mijn zwangerschap en steeds heel blij buiten gegaan. Ook de eerste keer in mijn onzekerheid bij 7 weken goed gerustgesteld.
Gelukkig zijn er ook goede reacties, zou wat zijn als er alleen maar meiden met dit verhaal naar buiten stappen... Helaas lees ik wel veel negatieve verhalen, altijd jammer als je vol goede zin en nieuwsgierige zenuwen naar zo'n afspraak gaat...
Ja is zeker balen en onnodig stress Jammer dat het zo een ervaring geweest is.. Gelukkig daarna een mooie echo gehad!
Hier inderdaad ook hele goede ervaring met de geslachtsbepaling, Onze man wilde niet draaien en ze heeft voor ons een uur uitgetrokken. Tot hij uiteindelijk toch draaide. We hoefde niets bij te betalen. Wat vreselijk dat het voor jou zo'n slechte ervaring was, maar ben blij dat je toch nog een mooie echo hebt gehad.
Ontzettend lief dat je van hun een gratis echo kreeg! Wij gaan waarschijnlijk weer terug voor de 26 weken. Wat me wel verbaast is dat de reacties zo uiteen lopen over die in Lommel. Je zou toch denken dat als ze voor iemand moeite doen, ze dat altijd doen.
Ik moet eerlijk zeggen wij zijn er met 13 weken geweest en het geslacht zag ze al direct. Ze is een behoorlijk aparte vrouw, kan best bot overkomen maar ze heeft voor ons wel de tijd genomen en mooie beelden gemaakt. Aan alle verhalen te lezen lijkt het wel of ze de ene dag zo is en de andere dag totaal anders, maar net hoe haar pet staat blijkbaar........
Jeetje zeg wat een verhaal. Ik woon vlakbij je.. in Zw.dr. En we hadden ook eerst een afspraak in Lommel staan, ik vond haar wel erg kort reageren op de mails, en kwam niet heel professioneel over vond ik. Maar ik hoorde goede verhalen. Uiteindelijk zag ik het niet zitten om een lange reis te gaan maken en had de afspraak onbewust met pasen gepland, dus die heb ik afgezegd. Uiteindelijk gisteren ook bij echopraktijk drechtsteden geweest en echt superlieve vrouw en heeeeel duidelijk het geslacht gezien en we kregen 13 foto's mee. (en een dvd tegen betaling natuurlijk). Maar echt heel lief behandeld daar dus ga daar zeker nog wel terug voor een 4d echo.
Pfff jeetje zeg ... Ik 'mag' morgen. Blehh zie er nu best tegen op, ben namelijk niet super slank (95kg met 1,68m). Hopelijk heeft ze morgen een goede dag ....