Hai meiden goedemorgen, Ik ben op dit moment 4 weken en 5 dagen zwanger, de testen lopen mooi op, clearblue is van 1-2 naar 2-3 gegaan en de kv2v5 lopen heel mooi op. Toch ben ik ondanks dit mijn 3e zwangerschap is erg onzeker vandaar dat ik dit even met jullie wil delen. Ik heb namelijk weinig tot geen symptomen, heb een paar dagen geleden 1x overgegeven, ben wel erg moe en stipt sochtends om 04.00 uur wakker. ( symptomen??!!) Wat ik mij namelijk van mijn vorige 2 zwangerschappen kan herinneren is dat ik zo'n ontzettend ms gevoel had doordat me baarmoeder flink aan het werk was, nu voel ik daadwerkelijk echt niks. Geen kramp, krampjes of krampen. Daardoor ga ik me toch een beetje onzeker voelen, voor mij hoorde dat bij me vorige 2 x zwanger zijn en weet dan ook niet zo goed of dit normaal is dat ik niks voel. Heb al op internet gelezen dat het kan komen doordat ik al 2x zwanger ben geweest en me lichaam niet zo heftig meer reageert als bij de eerste 2 keer. Of dit klopt of niet weet ik natuurlijk niet daarom hoor ik graag jullie ervaringen. 10 maart heb ik mijn eerste echo dus zal tot dan moeten wachten, als je zo onzeker bent is elke dag er 1 te lang. Wat denken/vinden/ervaarden jullie rond die tijd van de zwangerschap.? Alvast bedankt voor het mee denken/lezen .
Allereerst gefeliciteerd. Wat betreft de onzekerheid zal je zelf meer vertrouwen moeten krijgen. Een zwangerschap is nooit een garantie dat het de hele 9 maanden goed blijft gaan. Of je nu symptomen hebt of niet. Je testen lopen super op! Geniet daarvan en gebruikt je energie voor de komenden periode! Ik zou heel graag jou streepjes hebben!
Dit is ook mijn derde zwangerschap, de krampen heb ik ook niet. In de 4e week wel wat steekjes enzo, maar geen krampjes. Ik had het bij mijn vorige keren ook niet zo hevig. Verder ben ik de hele dag misselijk en doen mijn borsten en tepels pijn, en moemoemoe. Elke zwangerschap is anders meid, deze misselijkheid had ik bij geen van de zwangerschappen, vreselijk, hoef niet te spugen, maar dat beroerde gevoel. en kwaaltjes geven ook geen garantie, het is, en blijft spannend die eerste 12 weken. En daarna de 20 weken echo enzo... We moeten vertrouwen hebben in ons lichaam, meer kunnen we niet doen. Maar ik begrijp je onzekerheid, ben ik zelf ook. Gefeliciteerd, en probeer en van te genieten
Gefelciteerd met je zwangerschap en elke zwangerschap is anders. Ik had ook nergens last van ,mijn borsten begonnen pas rond de 6 weken een beetje gevoelig te worden. Het wil allemaal niet zoveel zeggen hoor. Ene voelt alles meteen en een ander later of niet Gewoon lekker genieten
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was bij mijn laatste zwangerschap tot week 6 super misselijk. Zere boobs, enorm groot ook, opgeblazen buik rommelende darmen etc en zo uit het niks alle klachten vaag. Bij mij was het uiteindelijk een missed abortion te zien op de echo. Het kan mis gaan met veel symptomen en okk met weinig symptomen. Maar hoeft du niet wantde kans dat t goed gaat is veel groter. Ik wil je niet bang maken met dit bericht maar probeer gewoon te genieten. Misschien ben je wel een uitzondering die er nu niet ziek van is, heerlijk toch? Of misschien word je overmorgen wakker en ben je vanaf dan hartstikke beroerd. Geniet ervan en hopelijk heb je gauw een mooie echo x