Hi, een vraagje, is dit nu een positieve ovulatietest? Of moet hij dan nog donkerder zijn? Ik heb in juli een miskraam gehad en daar zijn we achtergekomen tijdens de intake bij de verloskundige. I.p.v. een mooi kloppend hartje, zagen we 2 lege vruchtzakjes. D.m.v. een curettage zijn ze toen weggehaald. Na 3 rommelige cyclussen, hebben we nu even een pauze ingelast (ook om te voorkomen dat ik weer uitgerekend zou zijn in Juli, mocht het wel 'raak' zijn.) Maar nu toch bezig met ovulatietesten, om te kijken of ik iets van regelmaat/eiersprong kan ontdekken.
Ik vind hem behoorlijk positief hoor. Wat een rottijd heb je achter de rug. Hopelijk is het als jullie er weer aan toe zijn snel raak.
Het teststreepje ziet er even donker uit als de controlestreep dus ik zou deze als positief beschouwen! Je hebt werk te doen! Hopelijk nu een mooi kloppend hartje op de echo!
Bedankt voor het meekijken! Afgelopen maanden ook zulke testen in mijn handen gehad, maar helaas nog niet opnieuw zwanger. Dacht dat ik misschien de testen verkeerd aflas..