Ik sta even per plex. Op 27 juli werd ik ongesteld en dat was op woensdag 30 juli weer over. Ik zit nu dus op cyclus dag 10! Gister een ovulatietest gedaan. Van clear blue digital. En daar zag ik een rondje op. Ook op de ovulatietest van action een lichte streep. Net dus weer getest. Activeren streepje maar niet positief. En op de clear blue een smiley! Heeeel apart dit zeg! Dan komt toch mijn eisprong binnen 24-48 uur toch?
Dat zou je wel zeggen! Ik heb m'n eisprong ook altijd op CD 10 of 11. Dat is niet heel vreemd 😊
Je hebt nu een positieve ovulatietest? Het is nu CD10, dus dan komt je eisprong uiterlijk op CD12 en heb je een cyclus van ongeveer 26 dagen. Zit je cyclusduur altijd rond de 26 dagen? Want dan is dit uiteraard niet vreemd. Veel succes bij het gezellig samenzijn!
Nou de eerste maand toen ik ging testen had ik een maand van 28 dagen maar op dag 16 een smily. De maand Erna heb ik niet getest maar een cyclus van 30 dagen. En nu dus vanmorgen die smily maar net nog een keer getest, wel na het drinken van koffie, en nu geeft die weer een rondje aan. Wat moet ik nou geloven?
Ik heb geen verstand van de smiley-testen, die waren er nog niet toen wij nog bezig waren. Maar als je een lichte streep op een gewone ovulatietest hebt, is hij niet positief. Dan moeten de strepen minimaal even donker zijn. Ik zou nog even doorgaan met testen. Succes!
Heb je de normale ovu test van cb of die 4 dagen aangeeft? Dat zou verklaren waarom de ene test positief is en de ander negatief. Die geeft namelijk eerder reactie. Verder heb je bij een positieve ovutest op dag 10 niet je ovulatie op dag 10..maar 11 of 12. Dat is een hele mooie cyclus waar vele jaloers op zullen zijn.
Ik heb die digitale die een smilie of een rondje geeft. Wit met roze is de test. Het is niet die ene met hormoonindicator! De gewone zeg maar. Toen ik de 1e maand ging testen had ik op dag 16 in de ochtend een rondje. In de avond een smilie en de dag erna ochtend weer een rondje. Kan ik er dus nu vanuit gaan dat ik morgen of overmorgen mij eisprong krijg? Zal die niet vals positief kunnen zijn
Ik gebruik ook de CB met smiley en rondje. De 1e dag na mijn menstruatie had ik de testen gehaald, en even een 'testrondje' gedaan. Toen kreeg ik die avond ook een smiley, terwijl deze de volgende dag negatief was. Ik had afgelopen zaterdag en zondag ook weer 2 positieve testen, toen verwachtte ik wel mijn ovulatie. Ik vond het dus ook al vreemd dat ik de 1e dag na mijn menstruatie wel een positieve ovulatietest had, terwijl ik toen geen eisprong kon hebben (lijkt mij).
Dat is inderdaad ook apart Mandy! Ja ik vond het ook al snel. Ik ben nog wel aan het door testen. Tot nu toe verder steeds rondjes. En dan is die nog 99% betrouwbaar ook. Vind het wel heel apart en weet nu niet wat ik moet geloven
Vond het zelf ook heel raar, inderdaad ze zeggen 99 procent betrouwbaarheid! Ik zou zelf gewoon nog even doortesten, kan geen kwaad Ook hoef je alleen maar te kijken of hij een rondje of smiley geeft, maar ik keek ook naar de streepjes op de teststaaf (je wordt er niet veel wijzer van maar gewoon voor mijn eigen gevoel denk ik ) De linkse was toen ik positief testte beide dagen flink donker.
Ik heb ook die staafjes bekeken. Inderdaad ze zeggen dat die geen nut hebben maar het moment dat de test een smilie gaf waren die streepjes heel donker en de testen met een rondje is het teat streepje licht. Ik wacht het af. Ik test ondertussen ook met action testen en krijg morgen testen van 123thuistesten dus ben benieuwd.
Ja inderdaad, toch even kijken daar krijg je vaak toch een beter gevoel van. Hopelijk komt je eisprong snel en zit je niet meer zolang te wachten! Misschien is je cyclus iets verschoven en komt het er over een paar dagen gewoon aan.
Ja bij de 1e ronde had ik een smilie op de 16e dag. Daarom dacht ik nu ook van huh zo snel al. Nou ben benieuwd haha
Ik heb dan de ovulatietesten van CB met streepjes (dus niet de digitale), maar op zondag was die positief, terwijl het streepje op zaterdag iets lichter was. Daarnaast keek ik ook nog op de Action test en die was zondag niet positief maar wel een stuk donkerder als zaterdag maar daarna waren mijn testen op Ik twijfel nu dus ook wanneer mijn eisprong is geweest.... had maandag wel menstruatiepijn en een keer lichtroze bloed met afvegen dus heb toch het idee dat dat mijn eisprong was... maar ik blijf de dagen erna nog steeds licht menstruatiepijn te houden dus schiet mij maar lek ik heb geen idee Want ook al zou het eitje bevrucht zijn lijkt het mij niet dat je daarvan al menstruatiepijn kunt hebben