wandelen in de buikdrager

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Morgen ga ik wandelen en neem Jasmijn mee in de buikdrager. Nu had ik een vraagje hoe ik haar het beste kan kleden, aangezien het best fris wordt morgen. Ik dacht zelf aan een malliot en daaroverheen een dikker broekje met truitje en winterjasje. Aan de voetjes zitten gevoerde slofjes. Is dit voldoende of moet ze iets anders aan. Ze ligt natuurlijk ook tegen mij aan en ik geef dan ook warmte af. Hopelijk dat ze het niet te koud krijgt!

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ikzelf heb bij de buidrager een soort voetenzak (babybjorn). Lekker wind en waterdicht. Maar een maillot met broekje is ook wel goed denk ik. Niet te lang gaan lopen en evt zelf een ruim (wind)jack aan doen zodat je die over haar heen dicht kunt ritsen. Vergeet geen mutsje op te doen! Ik smeer overigens ook altijd wat vette creme op haar wangen maar Isa kijkt dan ook al wel van mij af in de buikdrager.
    Veel plezier!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Kijk ook uit dat ze het juist weer niet te warm krijgt, want dat ding laat geen wind door en ze zit al tegen jouw buik aan.
    Ik zorg ervoor dat haar sokken meestal over haar broekspijpen zitten (heb van die dikke badstoffen sokjes van de Hema), verder doe ik meestal een mutsje op als het koud is en zorg dat haar armpjes wat onder mijn jas zitten. Veel wandelplezier!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja mutsje doe ik ook op en er zit ook nog een muts aan haar jasje. Volgens mij moet een malliot ook wel kunnen. Ik neem voor de zekerheid nog een fleecedeken mee. Is niet zwaar om mee te sjouwen en mocht het echt koud voor haar zijn. Bedankt in ieder geval!

Deel Deze Pagina