Hoi dames, Na een week na mn positieve zw.test heb ik vanmorgen nog een test gedaan en deze uitslag, is dit een mooie test 7 dagen na mn 1e zw.test? Is dit nou eindelijk een knaltest of kan die nog donkerder? Sorry beetje erge testfreak..
Bij een knaltest is de teststreep minstens even donker als de controlestreep. Ik weet niet hoe je test er een week geleden uitzag,is hij wel donkerder als een week geleden?
Ik vind hem zeker opgelopen.De actiontest is niet heel gevoelig, hoeveel dpo zit je nu? Waarschijnlijk als je nu met een kv2v5 test,heb je wel een knaller.
Mooie test hoor 😉 Maar knal is hij pas als de test streep donkerder is dan de controle streep Edit: Ik heb mijn knaltest even opgezocht, ik was toen 5w Bekijk bijlage 489264
Vind je testen zichtbaar opgelopen hoor! Hieronder mijn test van gisteren, 7 dagen na nod, 5 week dus
Dank jullie wel voor jullie reacties! Zo raar dit is mn 3e zw.schap maar ondanks dat blijf je toch onzeker, had gedacht van te voren dat het wel minder zou zijn dit keer, maar mooi niet...
Hahaha! Herkenbaar, vond het bij #3 bijna net zo spannend. Ik had op 19dpo een test waarbij de teststreep net zo donker was als de controlestreep.
Oh dat blijft super spannend meid, dit is mijn vijfde zwangerschap, waarvan 2 kindjes geboren maar spannend blijft het, tot die 12 weken en dan weer richting de geboorte