Hoi dames. Na het nodige meegemaakt te hebben met mijn baarmoeder, leek het onwaarschijnlijk dat ik nog zwanger zou kunnen worden. Wij zijn gelukkig al trotse ouders van 2 pracht meiden, dus vonden dit geen ramp. Nu het volgende. Ik heb een constante cyclus van stipt 28 dagen. Nu ben ik 2 dagen overtijd. Gister getest: negatief. Vandaag getest en ik dacht echt weer negatief. Tot ik 5 minuten later keek en de test opgedroogd was. Ik lijk een tweede lijntje te zien. Zien jullie wat ik zie, of ben ik zo bijziend?
Ik zie wel iets maar lijkt meer indroogstreepje of zo.. Zou gewoon morgen of overmorgen nog eens testen!
Ik zie wel een licht 2e lijntje spannend! En ik denk niet dat er na 5 minuten al een indroogstreepje komt..
ik zie wat je bedoeld maar denk dat de test niet helemaal goed is doorgelopen. Dit staat te dicht op de controlestreep. En deze foto is ook zeker niet na 5 minuten want deze testen doen er tegenwoordig wel een half uur tot driekwartier over om op te drogen. Misschien kun je er een paar druppels water doorheen laten gaan en dan weer een foto plaatsen
De foto is inderdaad niet na 5 minuten gemaakt. Het streepje is hetzelfde gebleven na de eerste 5 minuten.
Ik zou er even twee druppels water in laten lopen! En dan kijken hoe hij opdroogt denk idd dat hij nier goed ja doorgelopen!
Ik zie inderdaad een krom lijntje welke te dicht op de controlestreep staat helaas. Doe eens 4 druppels water in het druppelvak en maak dan eens een nieuwe foto?
Ik zie een witte streep op de plek waar het tweede streepje zou moeten komen. Denk dat deze negatief is.
Ik zou even een nieuwe test doen. Hij is echt super onduidelijk. Het lijkt idd alsof de teststreep te dicht op de controlestreep staat, maar ook lijkt hij niet recht ofzo.
Zojuist opnieuw getest. Ik vind hem negatief. Plus dat ik al een paar dagen overtijd ben. Mocht het wel zo zijn, moest er al een duidelijke streep staan lijkt me.
Persoonlijk denk ik als je idd al overtijd bent dat je een echte positieve test in handen zou hebben... Ofwel was je eisprong wat later?!?