hoi allemaal.. had verleden week nog een berichtje geplaatst dat ik zo gestressed was voor mijn controle bij de gyn donderdag, nou en terecht dus, werd met een onderdruk van 110 meteen opgenomen en aan de ctg gelegd.. zijn nu vrijdag gestart met nieuwe medicijnen en vandaag was de onderdruk 85 en mag ik thuis verder rusten, al moet ik nu om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg en bloeddrukmeting. gelukkig was mijn bloed goed en mijn urine schoon en de kleine doet het goed (mijn bloeddruk was altijd al hoog, al 90 voor de zwangerschap) maar mijn vertrouwen heeft een gigantische klap gehad, elke morgen een ctg om te zien of de kleine het nog goed deed vond het echt afschuwelijk, daarnaast was het meisje tegenover mij nog zieker en dan voel je je ook best rot, want ik moest in principe puur blijven omdat ze mijn medicijnen moesten instellen.. echt ziek was ik niet, had geen klachten, helemaal niets.. alleen dus een gigantische fobie voor ziekenhuizen, ook geen succes bij een hoge bloeddruk.. moet nu eigenlijk gaan liggen, maar er maalt vanalles door mijn hoofd, moet werk opbellen, mag niet werken, koelkast is leeg, maar mag niet veel doen.. eerst maar weer wat helderder worden.. x
He meid, wat vervelend voor je!Q Kan je eigenlijk alleen maar als tip geven, probeer rustig te worden!! Desnoods dat je eerst even wat gaat doen (lijstje maken, of paar kleine boodschapjes) om daarna wel de rust te hebben! Denk aan jezelf en je kleintje. Hoelang moet je nog? X Chris
ben echt blij dat ik uit het ziekenhuis ben hoor! 5 dagen was echt genoeg, maar ja.. nu thuis is het toch moeilijker te ontspannen.. en mag de eerste paar dagen niets.. x
Hoi meid,fijn dat je thuis verdr rustig aan mag doen. Kan je buurvrouw ofzo niet even de broodnodige boodschapjes voor je halen?neem jij ondertussen lekker een bad of douche en kruip je daarna lekker met een boek op de bank of in je bed.ik moet ook rustig aan don en lig nu ook even op bed! Sterkte en denk aan je beebje en aan jezelf
Hoi meid,fijn dat je thuis verdr rustig aan mag doen. Kan je buurvrouw ofzo niet even de broodnodige boodschapjes voor je halen?neem jij ondertussen lekker een bad of douche en kruip je daarna lekker met een boek op de bank of in je bed.ik moet ook rustig aan don en lig nu ook even op bed! Sterkte en denk aan je beebje en aan jezelf
heb net werk gebeld, baas was super, is zelf ook moeder en zegt ook dat ik schijt aan mijn werk moet hebben en dat mijn belangrijkste taak nu het gezond op de wereld zetten van mijn meis is.. ze verwacht me niet terug voor mijn verlof.. maar ik voel me gewoon schuldig, heb ik mezelf zo gestressed gemaakt dat mijn bloeddruk is gestegen? maar hij hing zo mooi op 90 en toen ineens op 110, is dat allemaal stress? Of toch het befaamde zwangerschapshypertensie? hij was zelfs in rust 100... het gekke is dat ik nu net wat lees in het boekje van het ziekenhuis wat me weer wat minder schuldig doet voelen, stollingsafwijkingen zijn ook vaak een reden van zwangerschapshypertensie, met als voorbeeld leiden mutatie V... drie keer raden, dat heb ik dus.. ach, wat doe je er aan.. rustig aan doen, dit gestress maakt het alleen maar erger, dus nu ga ik echt naar bed! x
toen ik eenmaal in bed in coma viel wel.. het is goed zo, mijn meisje gaat voor alles.. nu alleen weer het vertrouwen in mijn lichaam terugvinden.. x