Vandaag de derde dag van nihil bruinverlies ingegaan... Zo nihil dat ik bij wijze van spreken, maar een inlegkruisje voor nodig had(voor alle drie de dagen bedoel ik). Dat doe ik natuurlijk niet, maar ik vind het zo weinig. En ook zo gek. Heb voorheen nooit last van bruinverlies gehad, zeker niet als aanloop op een menstruatie of als menstruatie zelf. Iemand ervaring hiermee?
Ik snap wat je bedoelt. Dit heb ik ook gehad. - 4 september miskraam - 16 september curretage - 5 oktober ongesteld Die 5 oktober, het bloedverlies was echt minimaal. 1e dag beetje bruinige afscheiding gehad, 2e dag 1 druppel rood erbij in en 3e en 4e dag was het net water gemengd met een bruine druppel. Haha klinkt een beetje stom. Maar dat was mijn eerste menstruatie. Nu de 28 ste ben ik weer ongesteld geworden, nou het was alsof er een dam brak! Zo rood en zo veel, dus misschien gebeurt jou dit ook wel. Dat je 2e menstruatie een stik heftiger is dan de eerste. Xx
Denk 29 okt mn eisprong. Rond die dagen ook gevreeën. Dus als ik het had ik nu ook nog mn nod niet gehad maar later pas ongesteld moeten worden. Maar goed na een miskraam is niets meer als het was, hoe frustrerend dat ook is. Maar ik kan gewoon niet geloven dat Dit mn menstruatie was joh. Van 7 t/m 9 nov misschien een inlegkruisje aan bruinverlies. Zonder kramp.
Nou meiden wees tenminste blij dat je een menstruatie krijgt, ik zit hier al hele tijd met onzekerheid Heb wel sinds 1/2 dagen het gevoel dat mijn ongie aankomt maar nee hoor, het blijft weg en vanochtend een neggatieve test ook, dus wees blij dat jullie geen onzekerheid hebben!!
Ehm, ja ik snap wat je bedoeld. Al begon het hele gebeuren bij mij ook al 29 september... tis nu november. En gelukkig heb ik meegekregen dat het soms zelfs tot 8 weken zou kunnen duren eerdat je weer menstreert. Niet lollig, maar zo ist nou eenmaal. En als je dan na zes weken eindelijk denkt te menstrueren, en t zijn drie theelepels bruinverlies op DRIE dagen.... dan denk ik dat jij ook misschien bij jezelf had afgevraagd hmm moet dit niet méér worden. Hopelijk word je snel weer ongesteld of mooier nog zwanger
Kan nog wel langer dan 8 weken duren. Eerste menstruatie kan idd weinig zijn. Dan is je baarmoederslijmvlies nog niet voldoende hersteld om goed af te breken na een eisprong of om een vruchtje in te laten nestelen. Dit gaat hij de een echt sneller als bij de ander. De termijn van ern mk kan hier ook weer mee te maken hebben.
Nou ik ben toch gisteren avond na de hele dag niets behoorlijk ongesteld geworden. Vandaag zelfs enorm, met stolsels en al. Schrok er zelfs een beetje van.