Zo bang dat het weer mis gaat....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fauna, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    De titel zegt het al, ik ben heel bang dat het weer mis gaat. Momenteel ben ik bijna 7 weken zwanger maar al vanaf 4 weken af en toe wat bloed verlies. Afgelopen woensdag een echo gehad met 6.3 weken en wel een mogelijk vruchtje gezien maar geen hartactie, ook ligt het vruchtje heel stil helemaal onderin de vruchtzak, de gyn zei dat we rekening moeten houden dat het mis gaat. Volgende week weer een echo maar ik ben zo bang. Voel steeds steken en heb met afvegen zo nu en dan wat licht bloedverlies (roze kleurig). Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar wilde gewoon mijn verhaal kwijt..

2. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hoi Fauna, :( niet leuk die onzekerheid he? Wanneer volgende week mag je langskomen voor een echo? Hopelijk vrij snel en heb je snel duidelijkheid. Ik duim voor je!

3. roodwit

roodwit Niet meer actief

Pff kan ik me helemaal voorstellen dat je weer bang bent, vooral na dit nieuws. Hoop voor je dat het met de volgende echo gewoon goed is! Dat bloed verlies is echt verschrikkelijk he..
    Hier ook net 2 mikramen achter elkaar achter de rug, zou ook helemaal zenuwachtig zijn als me dit weer zou overkomen..Ga heel hard voor je duimen dat het goed komt!

4. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wat een lieve reacties. Ja de angst zit er goed in. Volgende week dinsdag mogen we weer komen voor een echo, dan moet er wel hartactie te zien zijn. Ben er nu al nerveus voor.
    Komend weekend met vl een weekend weg, gekregen van mijn schoonouders. Dan gaan we lekker uit eten en hopelijk ook verder niks geks qua bloedverlies ofzo.
    Net wat oranje achtige verlies, heb ik nog nooit gehad...

5. roodwit

roodwit Niet meer actief

Hoe gaat het nu? En leuk weekend gehad samen? Morgen echo toch? Spannend. . Veel succes alvast!

6. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Heel leuk weekend gehad. Hadden we ook even nodig. Helaas wel continue wat bloedverlies gehad, niet helder rood maar roze of bruin of oranje kleurig. Morgen inderdaad echo, ik ben er bang voor...

7. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Heel veel sterkte morgen, ik hoop voor jullie op een goede echo!

8. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Heel veel sterkte morgen, ik zal voor je duimen!

9. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik duim mee!

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heel veel sterkte morgen. Hopelijk is alles goed. En is het nog oud bloed van een innesteling bijv.

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik duim als een malle voor je

12. roodwit

roodwit Niet meer actief

Heel veel succes vandaag!

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben benieuwd meid!

14. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Heel veel succes vandaag zal voor je duimen!!

15. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank voor jullie medeleven, mijn hart zit nu al in mijn keel. Nog even en het is 14.30 uur en dan weten we het........

16. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik hoop dat je goed bericht had

17. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    We gingen met lood in onze schoenen het kamertje binnen. We waren zo bang voor wat we te zien zouden krijgen. Eenmaal in de stoel, en huh?!?! twee vruchtzakjes met in beide een vruchtje! Wat een verassing. We hadden 2 weken geleden al wel een mogelijke tweede vruchtzak gezien, die was toen nog leeg, maar vorige week kwam die niet meer in beeld. En nu ineens duidelijk 2 vruchtzakken. Baby nummer 1 werd gemeten op 7.4 weken (op mijn berekening zit ik op 7.2 weken) en duidelijk hartactie te zien. Baby nummer 2 werd gemeten op 6.6 weken en geen hartactie. Waarschijnlijk zit het met dit kindje niet goed, dat is wat de gyn zei. Het zou ook verklaren waarom ik af en toe wat roze of oranje verlies. Maar ik hoop stiekem dat dit kindje wat later is ingenesteld en toch nog door gaat zetten, zou het zo leuk vinden een tweeling (ben zelf ook een tweeling). Volgende week maandag mogen we weer terug komen voor een echo...

18. roodwit

roodwit Niet meer actief

Wauwwww wat verassend zeg... Fijn dat er iig bij 1 hart actie te zien was. . Ga duimen voor jou dat het met kindje nummer 2 ook goed zit!

19. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Wow jeetje. Ik hoop voor je dat het tweede hartje ook gaat kloppen :)

20. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat een bijzondere wending! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met baby 1 en dat baby 2 ook een klein wondertje blijkt te zijn!

Deel Deze Pagina