De titel zegt het al, ik ben heel bang dat het weer mis gaat. Momenteel ben ik bijna 7 weken zwanger maar al vanaf 4 weken af en toe wat bloed verlies. Afgelopen woensdag een echo gehad met 6.3 weken en wel een mogelijk vruchtje gezien maar geen hartactie, ook ligt het vruchtje heel stil helemaal onderin de vruchtzak, de gyn zei dat we rekening moeten houden dat het mis gaat. Volgende week weer een echo maar ik ben zo bang. Voel steeds steken en heb met afvegen zo nu en dan wat licht bloedverlies (roze kleurig). Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar wilde gewoon mijn verhaal kwijt..
Hoi Fauna, niet leuk die onzekerheid he? Wanneer volgende week mag je langskomen voor een echo? Hopelijk vrij snel en heb je snel duidelijkheid. Ik duim voor je!
Pff kan ik me helemaal voorstellen dat je weer bang bent, vooral na dit nieuws. Hoop voor je dat het met de volgende echo gewoon goed is! Dat bloed verlies is echt verschrikkelijk he.. Hier ook net 2 mikramen achter elkaar achter de rug, zou ook helemaal zenuwachtig zijn als me dit weer zou overkomen..Ga heel hard voor je duimen dat het goed komt!
Wat een lieve reacties. Ja de angst zit er goed in. Volgende week dinsdag mogen we weer komen voor een echo, dan moet er wel hartactie te zien zijn. Ben er nu al nerveus voor. Komend weekend met vl een weekend weg, gekregen van mijn schoonouders. Dan gaan we lekker uit eten en hopelijk ook verder niks geks qua bloedverlies ofzo. Net wat oranje achtige verlies, heb ik nog nooit gehad...
Heel leuk weekend gehad. Hadden we ook even nodig. Helaas wel continue wat bloedverlies gehad, niet helder rood maar roze of bruin of oranje kleurig. Morgen inderdaad echo, ik ben er bang voor...
Dank voor jullie medeleven, mijn hart zit nu al in mijn keel. Nog even en het is 14.30 uur en dan weten we het........
We gingen met lood in onze schoenen het kamertje binnen. We waren zo bang voor wat we te zien zouden krijgen. Eenmaal in de stoel, en huh?!?! twee vruchtzakjes met in beide een vruchtje! Wat een verassing. We hadden 2 weken geleden al wel een mogelijke tweede vruchtzak gezien, die was toen nog leeg, maar vorige week kwam die niet meer in beeld. En nu ineens duidelijk 2 vruchtzakken. Baby nummer 1 werd gemeten op 7.4 weken (op mijn berekening zit ik op 7.2 weken) en duidelijk hartactie te zien. Baby nummer 2 werd gemeten op 6.6 weken en geen hartactie. Waarschijnlijk zit het met dit kindje niet goed, dat is wat de gyn zei. Het zou ook verklaren waarom ik af en toe wat roze of oranje verlies. Maar ik hoop stiekem dat dit kindje wat later is ingenesteld en toch nog door gaat zetten, zou het zo leuk vinden een tweeling (ben zelf ook een tweeling). Volgende week maandag mogen we weer terug komen voor een echo...
Wauwwww wat verassend zeg... Fijn dat er iig bij 1 hart actie te zien was. . Ga duimen voor jou dat het met kindje nummer 2 ook goed zit!
Wat een bijzondere wending! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met baby 1 en dat baby 2 ook een klein wondertje blijkt te zijn!