Hoi dames, Vriendin heeft zaterdag haar nod en heeft vandaag deze test gedaan van kruidvat. Wat zeggen jullie?
Zou echt super leuk zijn natuurlijk, al vriendinnen vanaf de basisschool en dan ook nog eens samen zwanger hihi. Hoop t zo voor haar
Ik heb gisteren precies zo'n test gehad! Ook mijn nod is zaterdag. Het streepje was binnen 5 minuten te zien. Werd daarna wat geel dus wat water in gedaan en het streeoje bleef staan. Heel spannend allemaal. Ik zie namekijk op jou foto ook zonder te turen een 2e streep. Laten we hopen dat er iets gaande is in onze (je vriendin dan dus) buiken en dat het plakkers zijn!!
Ik zie zeker wat. Maar zou je/ze een foto kunnen maken waarbij de test plat ligt, dus recht van boven? Want de test wordt erg scheef gehouden (waarom eigenlijk?). Kunnen we namelijk beter beoordelen of het streepje wat er staat ook recht is, juiste breedte, goede plek enz enz enz . Alvast bedankt!
Hmmm vind het een wat 'wittig' streepje...Dus hier twijfel of deze positief is...Weet ook niet of kv met voorgedrukte streepjes werkt. Hoop uiteraard dat ie mooi op gaat lopen!
Ja is inderdaad wittig, heb ook geen flauw idee wat dat kan betekenen. Weet van mn eigen negatieve testen dat daarop echt niks te zien was.
ze zou het met een paar druppels water kunnen "spoelen" wand ik denk dat hij nog niet goed is door gelopen en dat de test negatief is. De streep is wit.
Aan de hand van de eerste foto zou ik zeggen ja, voorzichtig gefeliciteerd voor je vriendin. De 2e foto twijfel ik of hij wel geldig is...Gekke kleur