Is dit nu een zogenaamde vals-positieve test? Mijn ochtendtestjes blijven superlicht, bijna onzichtbaar. Al twee keer 's avonds een duidelijker zichtbaar lijntje. Dit is tot nu toe het duidelijkst. Meer info: Ik verwachtte mijn menstruatie tussen de 21 en 25e. Lichte bloeding gestart de 26e. Nu alweer gedaan terwijl het normaalgezien een hele week duurt. Zoals gezegd heb ik 's morgens een héél licht streepje. Loopt niet op, maar nu al wel twee keer 's avonds een duidelijkere streep. Mag ik er vanuit gaan dat dit vals positiefjes zijn?
Hmm lastig, maar als je nu al overtijd zou zijn dan zou de streep toch echt al wel duidelijker zijn lijkt me. Ik vind dit echt rottesten. Al heel vaak van dit soort lichte streepjes gehad en dan toch ongesteld worden. Ik denk dat deze toch echt negatief is hoor. Helaas
Moeilijk te zeggen. Maar ik zou denken van wel. Lijkt in ieder geval heel erg op mijn vals positieve testen..
Inderdaad, naast de teststreep lijkt het wat 'uitgelopen'. Daarmee dat ik twijfelde. Straf hoor, avondtesten geven vals positieve bij mij
Zou het nog even aanzien. En morgen of overmorgen weer testen. Mocht er dan niks veranderen of twijfel streep staan ff je vk bellen. Je bent zeker van je eisprong? Niet dat die later was en je dus minder ver bent?