Eerste foto op 12dpo en de tweede op 13 dpo, morgen is mijn NOD. Lopen ze op? Ik heb nog een testje liggen voor morgen aangezien hcg binnen de 48 uur ongeveer verdubbeld.
Hcg verdubbeld gemiddeld tussen de 48 en 72 uur. Ziet er positief uit. Zou nog even wachten met een derde test. Succes!
Jahoor die van mij waren ook zo licht. Ze zijn nooit opgelopen. Ik heb 4 kruidvat gedaan. Toen ik op NOD clear blue indicator deed stond er al zwanger 3-4. Gefeliciteerd!!
Hoi hoi, Lees vaak mee had effe vraagje. Ik ben inmiddels 5 weken en 4 dagen zwanger had afgelopen vrijdag (precies 5weken) weer een clearblue digital gedaan omdat ik graag 3+ wou zien maar deze gaf nog steeds 2-3 zoals op 1 dag voor nod. Volgens mij klopt het wel maar af toe voel ik min toch onzeker. Wil aankomend weekend weer 1 doen !! Ps mijn hcg was op nod 727 was dus echt goed volgens fa. Jullie ervaringen graag ? Wellicht geruststelling voor mij Gr wensje
het is een indicatie stop met geld verspillen aan die ondingen en zelfs al staat er 3+, garantie heb je helaas niet. probeer toch echt vertrouwen te hebben en hopelijk heb je binnenkort een fijne echo! gefeliciteerd iig
Ik zie op beide duidelijk het tweede streepje en loopt volgens mij ook. Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd.