Hoi dames, Gisteren en vandaag getest met one step testen van eBay. Gisteren was er een streep te zien maar wel heel licht. En vandaag was die een stuk donkerder (zie foto). Heeft er iemand ervaring met deze testen En wat denken jullie? Durf nog niet te blij te zijn! Heb er zelfs ff een met water gedaan om te kijken of ze valse strepen geven die was negatief haha. Over een paar dagen een cb digitaal doen om het te bevestigen! Maar was even nieuwsgierig of er meer dames met deze testen hebben getest! Mijn nod is denk ik overmorgen!
Geen ervaring maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor.. Mooi roze, streep is net zo breed als de controle streep
Ben meteen even op Ebay gaan kijken, volgens mij zijn het dezelfde testen van 123thuistesten. Lijkt mij wel goed! En wat is het goedkoop! Ga daar ook eens bestellen!
Lijkt mij een mooie test! Voorzichtig gefeliciteerd! Ook meteen gekeken voor die tests, heel fijn. Goede tip
Mijn ervaring staat in mijn onderschrift Deze is positief hoor! Zo'n streepje had ik ook met die van ebay en kv 2v5 was meteen al een stuk donkerder (Bovenste is kv, dan ebay zwangerschap en dan ebay ovulatie waarvan ik benieuwd was wat deze zou doen met hcg)
Nou ze lopen op dus denk wel dat ik nu echt kan zeggen: zwanger jippie!!! Voel me.ook wel behoorlijk zwanger!! De onderste test is van vanochtend en de bovenste van gisteren! de streep van gisteren valt nogal in het niet vergeleken met die van vandaag haha!