Sandalen voor brede voetjes voor meisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BeebieBeeb, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hallo!
    Ik ging vanmorgen op zoek naar sandaaltjes voor mijn meisje van 15 maanden. En alles wat ze heeft gepast was te smal. Dat waren o.a. kipling, gioseppo, develab, replay. (Misschien nog wel meer maar ik weet het niet eens meer..)
    Haar voetzolen hingen aan de zijkanten echt op of over de randjes..
    Weet iemand welk merk wel bredere sandaaltjes verkoopt? Ik wil wel echt stevige sandaaltjes.. Prijs maakt me nu eigenlijk niet eens meer zoveel uit, als het maar goede en leuke sandalen zijn.
    Ze heeft ook van die (tja ik noem ze jezussandalen sorry) ik denk teva sandalen??? aangehad, maar die vond ik echt stom :) Ik vond ze ook niet echt stevig zitten bij haar..

Wie kan mij helpen??? Ze zal toch wel sandaaltjes aankunnen deze zomer? :(

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    Van Haren en Scapino hebben vaak bredere modellen. En speciaalzaken ook.

3. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik lees even mee.
    Mijn meisje van 16 mnd heeft hele grote brede voeten en ook hoge wreef :(
    Kan bijna geen sandalen vinden in maat 26 die breed vallen en voor hoge wreef geschikt zijn.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    Naar een speciaalzaak met breedtematen dan. Nog steeds niet heel veel keus vaak, maar daar hebben ze tenminste iets.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    De oudste hier heeft overigens Teva's met dunne bandjes en die zitten bij haar goed. Maar gek genoeg past de jongste met juist hele smalle voetjes dat model ook erg goed.

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Misschien een domme vraag maar wat moet ik als een speciaalzaak zien? Ik ben hier naar een schoenenzaak geweest met alleen maar kinderschoeisel.. is dat niet speciaal genoeg? :D
    En weten jullie ook wat voor merken die dan verkopen?

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Maar die verkopen vaak van die 'plastic' platvoeten schoenen enzo toch? :) Scapino ken ik niet echt.. van haren heb ik niet zo'n hele hoge pet van op, maar misschien heb ik nooit goed genoeg gezocht? Heb er wel eens van die goedkope plastic sandaaltjes gekocht voor de oudste hier, maar die waren alles behalve stevig...

8. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Mijn dochter heeft ook brede voeten en een hoge wreef, bij haar zitten birckenstoks altijd goed.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    #9 NiekeKris, 28 apr 2016
    Laatst bewerkt: 28 apr 2016
    Hier in de regio heb je bv. Wittepoel, een schoenenwinkel waar ze breedtematen verkopen. Bv. Twins.

Scapino en Van Haren hebben ook gewoon goede schoenen. Inderdaad goed zoeken en bv. letten op Dr. Visser keurmerk (bij Scapino) of Elefanten (bij Van Haren).

[edit]Ik heb even online gekeken en Van Haren heeft veel online staan. Scapino niet, maar grote kans dat ze in de winkel meer hebben. Zou gewoon eens gaan passen.[/edit]

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    Oudste had vorig jaar sandalen van Teva. Meisjesmodel, met dunne bandjes. Die zitten bij haar prima. Bij de jongste zat het model met een wat breder bandje steviger, maar ivm hoe de schoen verder viel toch ook het meisjesmodel genomen.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nog bedankt voor jullie reacties!! Ik ben uiteindelijk geslaagd bij albert nolten en heb toch sandaaltjes van kipling aangeschaft! Ze had al de 'babyversie' aangehad maar die waren echt te smal. Ze heeft nu een ander model als die ze dus eerder had gepast en die passen haar wel helemaal goed! Ik denk dat ze nu de meisjesversie heeft ipv de babyversie ofzo? Ik kan er geen foto van vinden op internet, ik dacht dan kan ik ze laten zien voor degene met hetzelfde probleem :D (en ze liggen op haar slaapkamer en ze slaapt nu, dus kan geen foto maken :))
    Oh wat ben ik blij dat ik wat gevonden heb zeg! En nog leuke ook!! Haha

Edit.. ze heeft de Kipling Sue Champagne! De sandaaltjes van Cypres panter waren ook breed genoeg alleen waren die niet in haar schoenmaat. :)

12. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Kavat Werkt bij mijn dochter heel goed.

13. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier zitten Birkenstocks en twins goed bij mijn dame van 17 mnd oud .

Maar vraag me af wanneer die voeten iets minder groeien.
    Heb maat 26 genomen maar ze heeft er geen groeiruimte in.
    Heb ook een paar nikesandalen gekocht bij bristol.
    Vallen ook wat breder en kan je goed afstellen op maat :)

Deel Deze Pagina