Action ovulatietest gebruikt als zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yasgok, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames,

Mijn nod is pas over 3 a 4 dagen denk ik. Ik had geen zwangerschaptesten meer liggen. Ik dacht doe een ovulatietest van action. Kunnen jullie even naar mijn fotos kijken...wat denken jullie??

Geven de action ovulatietesten altijd een licht streepje??Alvast bedankt...

Bijgevoegde bestanden:

• 123.jpg
      123.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,4 KB
      Weergaven:
      93
    • 1234.jpg
      1234.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      85
  2. nono

nono Niet meer actief

Ja want je hebt altijd wat LH en daar reageert een ovu test op.. misschien een zwangerschapstest doen.

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Dit zegt helemaal niks helaas.
    Je hebt altijd een licht streepje op een ovu test.
    Sommige mensen hebben een knal ovulatie test als ze zwanger zijn maar dat zegt nog niks. Een zw test kan alleen uitsluitsel geven.
    Veel succes!!

4. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    eens met bovenstaande ! Als je echt uitsluitsel wil zou ik gewoon een zwangerschapstest doen !

X x

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In verreweg de meeste gevallen is een ovulatietest knalpositief bij een zwangerschap. De ovulatietest van jou is negatief. Veelal heb je de gehele cyclus door zulke lichte streepjes op een ovulatietest, behalve rond de LH-piek.

Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Indien een ovulatietest positief is rond NOD is er kans op een zwangerschap.

Deel Deze Pagina